Uso máscaras nos centros educativos Galicia

Dende o mércores 20 de abril de 2022 cambia a normativa xeral de uso da máscara.

Na Comunidade Autónoma de Galicia, as Consellerías de Educación e Sanidade manifestaron en diversos medios de comunicación a súa intención de manter a recomendación de uso nas escolas, aínda que desapareza a obriga.

Dado que aínda non se fixo ningunha publicación oficial ao respecto por parte da Consellería de Educación, pedimos ás familias que o alumnado siga mantendo o uso da máscara uns días máis, ata que teñamos confirmación oficial de como se modifica o Protocolo sanitario para os centros educativos. Tan pronto haxa unha comunicación oficial, comunicaremos á máxima brevidade como se modifica o uso da máscara.

Moitas grazas pola vosa colaboración.