Formalización de matrícula curso 20-21 -Alumnado 4º Infantil (3 anos)

O prazo de formalización de matrícula para o alumnado que comeza a súa escolarización no curso 20-21 en 4º de Educación Infantil (3 anos) abrangue do 1 ao 10 de xullo

As familias deben de entregar a seguinte documentación:

• Anexo III e a folla de datos persoais do noso centro (lingua materna, datos médicos…). Esta documentación publícase como aquivos anexos a esta información (pódese traer impresa e asinada ou cubrila no centro educativo).
  • Certificación de convivencia do domicilio familiar (solicítase no Concello).
  • Dúas fotografías.
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria do alumno/a.
  • Fotocopia da cartilla de vacinas ou certificado médico de non ter enfermidades infecto-contaxiosas.

O centro educativo contactará telefonicamente coas familias do alumnado para asignarlles cita previa. A documentación entregarase na sede do CRA, en Vilarromarís.

anexoiii_1_infantil_primaria.pdf427.8 KB
Impreso datos médicos e lingua materna 19-20.pdf17.62 KB