Adaptación das programacións didácticas do 3º trimestre 19-20

Nas Instrucións do 27 de abril de 2020, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa para o desenvolvemento do terceiro trimestre do curso académico 2019/20, nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia, relativas ás programacións didácticas, establécese o seguinte:

"Os centros e o profesorado revisarán os currículos e as programacións didácticas para centrar as actividades lectivas do derradeiro trimestre nas aprendizaxes e competencias imprescindibles que deberían desenvolver os alumnos e as alumnas, en función da súa etapa, curso, área ou materia, flexibilizando os seus plans de traballo e coidando de non penalizar ou afectar ao benestar do seu alumnado, nin sobrecargalo de tarefas excesivas".

Unha vez feitas estas adaptacións por parte do profesorado do noso centro, e para dar cumprimento á instrucción que di "As direccións dos centros responsabilizaranse da súa publicación na páxina web do centro nun lugar accesible a disposición de toda a comunidade educativa e de garantir a súa publicidade, seguindo o procedemento establecido no centro", achéganse como arquivos adxuntos a esta publicación as adaptacións das programacións didácticas do noso centro para o coñecemento de toda a comunidade educativa.

Adaptacion programacion CRA Oroso 1º e 2º Primaria Valores Sociais e Cívicos.pdf213.06 KB
Adaptación programación CRA Oroso 1º Primaria Ciencias Natureza.pdf162.04 KB
Adaptación programación CRA Oroso 1º Primaria Ciencias Sociais.pdf160.28 KB
Adaptacion programacion CRA Oroso 1º Primaria Educación Artística.pdf234.46 KB