RESTABLECEMENTO DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO DO 2º CICLO DE EDUCACIÓN INFANTIL E EDUCACIÓN PRIMARIA

Para o coñecemento de toda a comunidade educativa, comunícase o restablecemento do proceso de matrícula de cara ao curso 20-21. Toda a información está nesta dirección web:

No caso concreto do noso centro educativo este procedemento afecta ao alumnado que comeza a súa escolarización no CRA de Oroso (4º de Educación Infantil - 3 anos) no curso 20-21 e ao alumnado que o curso 20-21 cursará os seus estudios nos colexios de Sigüeiro, ben en 1º (alumnado de Deixebre) ou 3º de Primaria (alumnado de Trasmonte e Vilacide).

Os novos prazos do proceso de matrícula son os seguintes:

• Restablecerase o prazo para a presentación das solicitudes de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, polo tempo que restaba cando se de­clarou o estado de alarma, de xeito que se iniciará o día 11 de maio de 2020 e rematará o día 18 do mesmo mes. Este proceso so o teñen que facer as familias que non presentaron a documentación nos prazos anteriores: febreiro (alumnado que vai para o CEIP Sigüeiro) e marzo (alumnado que se matricula por primeira vez no CRA ou vai para o CEIP Camiño Inglés).
  • Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo: ata o día 26 de maio de 2020.
  • Publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido: antes do 9 de xuño de 2020.
  • Poderanse formular reclamacións contra as listaxes provisionais no prazo de 3 días hábiles contados desde o seguinte ao da súa publicación.
  • Publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido: ata o 26 de xuño de 2020.
  • Formalización da matrícula en educación infantil e primaria: do 1 ao 10 xullo de 2020. Este proceso ten que realizalo todo o alumnado que inicia a súa escolarización no CRA de Oroso (4º de Educación Infantil - 3 anos) ou ben cambia de centro educativo para o curso 20-21 (alumnado de Deixebre e alumnado de Trasmonte e Vilacide).

Coa finalidade de garantir a atención a toda a comunidade educativa, os equipos directivos dos centros desenvolverán tarefas de atención directa con presenza no centro educativo. No caso do noso centro, a normativa existente establece o seguinte procedemento:

"Nos centros de menos de 6 unidades é obrigada a presenza do director ou profesor responsable os días precisos para a realización dos trámites de escolarización e presentación da documentación ou doutros procedementos".

Tendo en conta esta disposición, o director do centro permanecerá na sede de Vilarromarís o mércores 13 de maio, en horario de 10:00 a 13:00 para a atención presencial ás familias que precisen tramitar documentación para o proceso de matrícula.

Para a atención doutros procedementos, ou en días distintos do indicado, será preciso concertar cita previa mediante chamada telefónica ao 628 07 14 38 (horario de 10:00 a 13:00) ou ben por correo electrónico á seguinte dirección: cra.oroso@edu.xunta.gal

De cara a regular a entrega de documentación para as familias deste alumnado, publícaronse estas recomendacións sanitarias:

blog | by Dr. Radut