Información importante - Avaliación 2º trimestre curso 19-20

Para o coñecemento do noso alumnado e das súas familias queremos informarvos das Instrucións remitidas aos centros educativos por parte da Consellería de Educación, relativas á avaliación do 2º trimestre do curso escolar 19-20.

Segundo estas Instrucións, a avaliación do alumnado farase coa referencia do último día no que asistiron ao centro escolar (xoves 12 ou venres 13 de marzo). As actividades desenvolvidas de xeito telemático dende a suspensión das clases ata o día 3 de abril non son avaliables (serán revisadas polo profesorado cando se retomen as clases, pero non terán validez para a nota deste trimestre).

Na semana do 30 de marzo ao 3 de abril faremos as sesións de avaliación no noso centro educativo. Unha vez que estean avaliados todos os alumnos/as, as familias poderán ver as súas notas a través da aplicación abalarMóbil. O centro educativo avisará ás familias da publicación destas notas mediante unha mensaxe a través da aplicación abalarMóbil.

Saúdos.