Videoconferencias CRA Oroso - Mércores 1 e venres 3 de abril ás 10:00

Despois dunha exitosa primeira toma de contacto no día de hoxe, comunicámosvos que as videoconferencias da próxima semana serán o mércores 1 e o venres 3 de abril, ás 10:00 ambos días.

Si hai algunha familia interesada en participar e que non se anotou aínda, podedes facelo nos mails de cada escola. Lembrade que si non escribides á titora da vosa escola e facilitades un mail de contacto é imposible participar. As familias que xa participastes nesta sesión non é preciso que vos anotedes para a próxima semana.

Para as familias que se apunten de novo, volvemos a publicar como arquivo adxunto as instrucións de participación e rexistro. Si tedes dúbidas, ou algunha dificultade co rexistro, podedes chamar o luns ou martes, en horario de 10:00 a 13:00 ao teléfono de cada escola ou ao de dirección.

Enderezo de Senra: senraescola@gmail.com

Enderezo de Deixebre: deixebreescola@gmail.com

Enderezo de Trasmonte: escolatrasmonte@gmail.com

Enderezo de Vilacide: escolavilacide@gmail.com

Moitas gracias pola vosa participación e moito ánimo!!

Unha forte aperta de todo o profesorado!

AdxuntoTamaño
Videochamadas CRA Oroso marzo 2020.pdf270.25 KB