« Week of Xuño 13, 2016 »
Comezo:17/06/2016 09:00

Primeiro chegou David Castro, un pouco antes das 7. Logo foron chegando Sheila, Lucía, Sabela, Valeria, Leire, Borja e Iago. Estaban esperando para entrar ao tempo, xa que traían agasallos. Sheila fixera unha princesa Ariel e os nomes de Moncho e Toia. Sabela un marcador de libros e un debuxo. Valeria fixo un corazón e unha cara de monstro. Leire fixo tamén un marcador, no que saían os arcos da escola. Os regalos colectivos foron un arando, un libro asinado polos 9 e unha barra de chocolate.

Logo de falar un bo anaco fóra, despedímonos das familias e entramos na casa. Con Toia preparamos o pan na panificadora. Despois fomos dar unha volta ata a Pesqueira. Polo camiño topamos a Jairo e Lucas, vimos ao pai de Sabela, ao avó de Sheila, a avoa de Iago, a avoa e avó de Leire, a Aarón e a Martín.

Chegando vimos a Toia que ía buscar a pizza, a empanada e o xeado. Xa na casa esperamos e empezamos a ver o partido de fútbol de España con Turquía. Chegou Toia e comemos. Vimos coma o pan parecía que quería saír.

Comezo:17/06/2016 09:00
Final:18/06/2016 14:00