Martes Xuño 07, 2016
Comezo:07/06/2016 09:00

Saímos en autobús ás 9 e media. Xa estaban as nenas e nenos das escolas de Marzán e Novás. Logo montaron da escola de Pías. De profes ían Marcos, Manolo, Guillermo e Moncho. Chegamos á Residencia de tempo libre de Panxón. Recibíronos e repartíronos polas habitacións: Sheila, Leire e Lucía nunha, Valeria e Sabela, Aarón e Antía, David Martínez e Martín, Iago e Nicolás, Borja e Pablo, Sara e David Castro. As habitacións estaban comunicadas por unha porta e tiñan armarios. Nalgunhas tamén terrazas. Colocamos as cousas e preparámonos para ir á praia, botamos crema, puxémonos os traxes de baño, collemos as toallas…Baixamos e alí apareceu Alberto, o profe de música.

Mércores Xuño 08, 2016
Comezo:07/06/2016 09:00
Final:08/06/2016 14:00

Venres Xuño 17, 2016
Comezo:17/06/2016 09:00

Primeiro chegou David Castro, un pouco antes das 7. Logo foron chegando Sheila, Lucía, Sabela, Valeria, Leire, Borja e Iago. Estaban esperando para entrar ao tempo, xa que traían agasallos. Sheila fixera unha princesa Ariel e os nomes de Moncho e Toia. Sabela un marcador de libros e un debuxo. Valeria fixo un corazón e unha cara de monstro. Leire fixo tamén un marcador, no que saían os arcos da escola. Os regalos colectivos foron un arando, un libro asinado polos 9 e unha barra de chocolate.

Logo de falar un bo anaco fóra, despedímonos das familias e entramos na casa. Con Toia preparamos o pan na panificadora. Despois fomos dar unha volta ata a Pesqueira. Polo camiño topamos a Jairo e Lucas, vimos ao pai de Sabela, ao avó de Sheila, a avoa de Iago, a avoa e avó de Leire, a Aarón e a Martín.

Chegando vimos a Toia que ía buscar a pizza, a empanada e o xeado. Xa na casa esperamos e empezamos a ver o partido de fútbol de España con Turquía. Chegou Toia e comemos. Vimos coma o pan parecía que quería saír.

Sábado Xuño 18, 2016
Comezo:17/06/2016 09:00
Final:18/06/2016 14:00

Mércores Xuño 22, 2016
Comezo:22/06/2016 09:00
Final:22/06/2016 14:00

Fomos chegando arredor das 10. Ás 10 e cuarto comezaron a súa actuación dúas magas, Leo e Cris. Sacaron un roedor dun papel que ardía, fixeron que un cabalo branco pintado nunha tea se convertira en negro, que unha nena sacara auga do seu cóbado… e moitos trucos máis. Sacaron a Valeria e Martín.

Despois xuntámonos por escolas e xogamos ao circuíto, no que había que reptar, correr, saltar, andar ás voltas e coller un globo e metelo nun contedor. Tamén xogamos ao paracaídas, ao pano, a xogos de auga, por relevos, nos que había que enchoupar unha esponxa e baleirala nunha botella. Ata xogamos a xogos de balón montamos nos inchables.

Cando rematamos comemos o que trouxeron as familias e fomos marchando, logo de despedirnos.

Ata o próximo curso!!!

Martes Xuño 28, 2016
Comezo:28/06/2016 09:00
Final:28/06/2016 14:00

Agora que xa rematamos este curso un ano máis aquí temos a nosa revista do Bufo Fich, a sétima edición xa. Nela amosamos todo o que fixemos ao longo destes meses de curso. Participamos en moitas actividades e traballamos un montón! Velaquí poderedes ver algúns deses momentos!

Preme aquí para descargala en formato "pdf".

Moi bo verán a todas e todos!!!