« Week of Abril 11, 2016 »
LunMarMérXovVenSábDom
Comezo:12/04/2016 09:00
Final:12/04/2016 18:00

Saímos ás 9 en autobús. Chegamos a Vigo e fomos á estación de tren. Alí agardamos un pouco e fomos entrando por un corredor no que había un aparello de raios X para pasar as bolsas. Despois baixamos unhas escaleiras moi empinadas e montamos de a un no tren, coa axuda dunha traballadora. Sentámonos e estabamos con nervios esperando a saída. Fomos moito tempo por debaixo dun túnel e chegamos moi rápido. Vimos algo do mar. Na estación de Pontevedra estaba a esperarnos outro autobús. Fomos merendando nel, namentres chegabamos ao Salón do Libro.

Comezo:13/04/2016 09:00
Final:13/04/2016 12:00

Chegaron Patricia e Charo, do Concello. Patricia falounos dos distintos contedores que hai e que traía en miniatura: o azul, para papel e cartón, o amarelo para os envases, o verde para materia orgánica e o verde en forma de iglú para vidro.

Vimos unha foto dun parque cheo de bolsas de lixo, logo dunha festa e contou un conto dunha cidade na que vivían persoas que tiraban o lixo ao chan e estaba todo moi sucio. Apareceu logo un súper heroe que era o Capitán Verdemán. Ensinoulles a todas as persoas a reciclar o papel, o plástico, a non tirar as cousas, a aproveitar todo o que poidamos… Tamén vimos un vídeo dun neno que se chamaba Álex nunha fábrica de reciclaxe e que non o fixera ben e tiña un amigo robot.

Falamos logo do lixo e de cómo facemos nas casas e na escola. Hai a máis contedores para roupa, para tubos fluorescentes, para lámpadas. Tamén falamos a onde ían os distintos residuos. Xogamos a responder ás preguntas sobre onde ía cada residuo. Aprendemos que os que non van a ningún contedor dos que hai polo concello chámanse impropios e van ao Punto limpo. Logo comezamos a facer unha ficha sobre este tema.

Comezo:15/04/2016 09:00
Final:15/04/2016 12:00

Esther chegou cando estabamos na asemblea, pouco antes de merendar e logo de facer o traballo nos libros. Esther leunos o libro de “Abremente”, con preguntas que respondiamos. Merendamos e xogamos dentro da escola no recreo porque chovía moito.

Logo estivemos facendo a ficha da reciclaxe que nos deixaron Patricia e Charo, do Concello.

Despois vimos unha película sobre os libros e as bibliotecas dun home e un neno que vivían na rúa sen casa. Era “La estrella alcanzar”.

Fomos recollendo todo e marchando aos poucos e a modo.