Letras Galegas 19

Durante esta semana pasada estivemos a facer moitas cousas polas Letras Galegas.

Os alumnos de Infantil fixeron un mural sobre unha obra de Antón Fraguas e participaron nos xogos populares organizados polo Equipo de Normalización Lingüística. Podedes picar na seguinte imaxe para ver máis:

Os alumnos de Primaria participaron tamén nos xogos populares e os de 3º de Primaria en colaboración cos de Infantil fixeron un vídeo sobre a visa de Antón Fraguas. Ademais os alumnos de 3º e 6º  fixeron o mural que vedes a continuación coa profe de Plástica, Ana Quintela, e o asesoramento da profe de galego Cathia. Se picades nel veredes máis fotos e o video de 3º.

Os alumnos de ESO foron ao Correlingua e o mércores fixeron unha xincana sobre Antón Fraguas na Biblioteca Municipal.