ÁREA DE COÑECEMENTO DO MEDIO NATURAL, SOCIAL E CULTURAL.
Bloque 1. Os seres humanos e a saúde.
- Recoñecer os cambios nas diferentes etapas da vida das persoas.
- Identificar as partes externas do corpo e algúns órganos.
- Coñecer a importancia dos sentidos na relación co medio e co resto dos seres humanos.
- Coñecer hábitos de hixiene persoal, de descanso,de alimentación equilibrada e de exercicio físico adecuado para unha vida saudable.
Bloque 2. As plantas e os animais.
- Identificar animais e de plantas como seres vivos.
- Identificar de cambios observables que se producen nos seres vivos.
- Recoñecer as principais características dos animais vertebrados e dalgúns invertebrados.
- Coñecer as características das plantas.
- Valorar a importancia da existencia de animais e plantas para as persoas: a agricultura e a gandaría.
Bloque 3. A vida en sociedade.
- Coñecer a importancia das relacións interpersoais (veciñanza, compañeirismo) e o cumprimento das normas de convivencia.
- Coñecer as manifestacións culturais do contorno.
- Identificar as formas da actividade económica do contorno próximo.
- Desenvolver actitudes de consumo responsable e comercio xusto.
Bloque 4. O medio físico: espazo e materiais.
- Identificar algúns elementos xeográficos e do relevo do contorno (montañas, ríos, rías, lagoas).
- Recoñecer os movementos da Terra e da Lúa e as súas consecuencias (as estacións).
- Coñecer os cambios de estado da auga.
Bloque 5. O paso do tempo.
- Utilizar unidades de medida temporal.
- Coñecer a importancia da conservación dos restos artístico-culturais presentes no propio contorno.
Bloque 6. Máquinas, aparellos e tecnoloxías.
- Coñecer o funcionamento de obxectos, aparellos e máquinas sinxelas.
- Usar as TIC de xeito cada vez máis autónomo.
ÁREA DE LINGUA GALEGA E LINGUA CASTELÁ
Bloque 1. Escoitar e falar.
- Comprender e expresarse oralmente e por escrito de xeito adecuado.
- Utilizar a lingua oral de xeito adecuado, expresarse oralmente con claridade.
- Comprensión e produción de textos orais.
- Actitude de escoita adecuada ante situacións comunicativas
Bloque 2. Ler e escribir.
- Comprender a información relevante dun texto.
- Lectura persoal, silenciosa e en voz alta.
- Saber escribir o máis importante dun texto lido.
- Elaborar textos propios.
- Interese pola presentación dos escritos así como atención ás normas ortográficas.
Bloque 3. Reflexionar sobre a lingua.
- Coñecer as regras ortográficas, e cinguirse a elas nos escritos.
- Recoñecer nomes, adxectivos e verbos.
- Distinguir os tempos presente, pasado e futuro.
- Coñecer o xénero e o número de adxectivos e nomes.
ÁREA DE MATEMÁTICAS.
Numeración.
- Ler e escribir números ata o millón.
- Representar fraccións graficamente e recoñecer 1/2, 1/3, 1/4.
Calculo.
- Sumar e restar.
- Memorizar a táboa de multiplicar.
- Multiplicar por varias cifras.
- Dividir por unha cifra.
- Coñecer a mecánica da división por dúas cifras.
Resolución de problemas.
- Resolver problemas dunha operación (suma, resta, multiplicación e división como reparto).
- Resolver problemas sinxelos de suma e resta combinadas.
Medida.
- Coñecer as principais unidades de medida de lonxitude, capacidade, masa e tempo.
- Relacionar as unidades anteriores co obxecto a medir.
- Facer medicións sinxelas (lonxitude dunha mesa, dun lapis...).
- Ler o reloxo e o calendario.
Xeometría.
- Coñecer e debuxar rectas paralelas.
- Clasificar ángulos: recto, agudo e obtuso.
- Recoñecer os principais corpos xeométricos: cubo, prisma, pirámide, cono e esfera.
- Recoñecer e debuxar as principais figuras planas: triángulo, cadrado, rectángulo, rombo, pentágono e hexágono.
- Diferenciar circulo e circunferencia.
ÁREA DE LINGUA ESTRANXEIRA.
Bloque 1. Escoitar e falar.
- Comprender mensaxes orais (instrucións e peticións) de progresiva complexidade.
- Comprender textos orais de dificultade crecente.
- Reproducir textos orais coñecidos previamente.
- Dominio de aspectos fonéticos, do ritmo, da acentuación e da entoación.
Bloque 2. Ler e escribir.
- Asociar grafía, pronunciación e significado.
- Ler e comprender diferentes mensaxes.
- Lectura expresiva.
- Escritura de textos propios coidando a súa presentación.
Bloque 3. Reflexión sobre a lingua.
- Usar estratexias para a adquisición de novo léxico.
- Utilizar diferentes medios (dicionarios visuais e bilingües, internet,materiais audiovisuais e multimedia...) como instrumentos de axuda.
ÁREA DE RELIXIÓN E MORAL CATÓLICA.
- Coñecer os aspectos fundamientais do cristianismo.
- Valorar e respectar a Biblia como palabra de Deus e iniciarse no seu manexo.
- Coñecer algúns personaxes bíblicos fundamentais: Moisés, apóstolos, Virxe María.
- Admirar e respectar a natureza como obra de Deus.
- Saber describir as características dos amigos de Xesús.