Luns Febreiro 06, 2023

Con motivo da celebración de "La Chandeleur", día no que os franceses disfrutan das Crêpes, o alumnado de Francés de 4°ESO celebrouno elaborando unha saborosa receita francesa.

Mércores Febreiro 08, 2023

Algunhas aulas da etapa de Primaria, xunto coa área de EF, comezou un proxecto no que o alumnado realiza 10/15 minutos de exercicio físico na aula os 3 días que non teñen clase nesa área. Realizan diferentes traballos de forza e de alta intensidade adaptado as idades.

Existe moita evidencia científica que reflexa os seus beneficios: incremento na aptitude cardiorrespiratoria (Amigo,2018), mellora na composición corporal (IMC), na saúde cardiometabólica y cardiovascular (Eddols et al. ,2017)...

Tamén, buscamos incidir no seu desempeño académico. Autores, coma Sibley & Etnier (2002), demostran os beneficios no desenvolvemento cognitivo dos nenos do exercicio regular; tamén, na construción dunha autoestima más sólida (Sonstroem,1984) o una auto-imaxe positiva de si mesmos (Maxwell e Tucker 1992). Tine (2014) e Maureira (2014), reflicten que o exercicio físico ten efectos positivos sobre diversos tipos de atención. Por ultimo, Haapala et al. (2017) expuxeron a relación inversa entre a porcentaxe de graxa e a mellora de actitudes lectoras.

Saudos e saúde!

Xoves Febreiro 16, 2023

O mércores 15 de febreiro relizamos un obradoiro de estampación de Rosalía de Castro co alumnado de 3º de primaria grazas a colaboración da asociación de empresarios de Miño e ao EDLG do centro. A rapazada aprendeu técnicas de estampación alén da vida e obra de Rosalía.

Velaquí deixamos o horario do recital de Rosalía dos días 23 e 24 de marzo. Agardámosvos!

IMPORTANTE: CAMBIO DE UBICACIÓN . O recital será no centro. Desculpen as molestias.

Domingo Febreiro 26, 2023
Start: 26/02/2023 20:09

Estimadas familias:

Invitámosvos á próxima Xornada de Portas Abertas, na que poderedes coñecer o noso traballo e instalacións de primeira man.

Así mesmo, invitámosvos a seguir a nosa conta de Instagram, onde poderedes estar ao día en canto a actividades do noso centro: