Exposicións

EXPOSICIÓN CABAZAS 2014

Unha ano máis chegou o Samaín ao noso colexio e con el a esperada exposición das cabazas que con tanta ilusión fan os nosos cativos e cativas coa axuda das familias; tampouco nos podemos esquecer dos traballos de Halloween que fixeron os raparigos e raparigas da nosa sección bilingüe de terceiro de primaria para completar a fantasmal decoración.

Podedes botarlle unha ollada ás fotos que tiramos premendo na foto ou entrando na galería de fotos.

Outono e Samaín

Entre todos ambientamos o noso centro con motivos outonais e de Samaín.

Na área de plástica o alumnado de Educación Primaria realizou un mural conxunto inspirado no Outono que se pode ver dende hai unhas semanas no andar principal do noso centro.

As familias do alumnado de Educación Infantil animouse a decorar, xunto cos seus fillos/as unhas cabazas.

Aquí tedes unha mostra do chulo que quedou.

Exposición: Olladas de inxenuidade

Ao asexo 1 Ao asexo 2 Ao asexo 3 Un, dous, tres