Club de Lectura As Campaíñas

Blog do Club de Lectura

Jesús Martín Carrasco

CLUB DE LECTURA AS CAMPAINHAS

Xa temos incluídas no  blogue do Club de Lectura " As Campainhas" tódalas actividades que se fixeron este curso, con fotos, enlaces e vídeos.  Botádelle un ollo e comprobade que ben o pasaron mentres se achegaban á lectura.

Club de Lectura 2017-2018

O noso Club de Lectura "As Campaiñas" volve abrir as súas portas e desta vez irá dirixido ao alumnado de 3º de primaria até 4º de secundaria. Como teremos dous grupos de lectores faremos os nosos encontros cada quince días, un de primaria e outro de secundaria, cada martes  de 14,30 a 15,30hs.

Aquí vos deixamos o enlace ao noso blogue para que lle botedes un ollo ao que temos pensado facer e ao que xa comezamos a facer na nosa primeira xuntanza deste martes 17 de outubro.

Club de Lectura e Club da Ciencia visitan Santiago

O alumnado que participou activamente durante o curso nas actividades organizadas polo "Club de Ciencia" e polo "Club de Lectura" foi convidado a unha excursión a Santiago de Compostela que tivo lugar onte martes 30 de Maio. Pola mañá asistiron a tres visitas guiadas: á Biblioteca América da Biblioteca Xeral, á Biblioteca da Facultade de Xeografía e Historia e ao Museo de Historia Natural; e pola tarde realizaron un xogo de recoñecemento e idenficación de árbores no Campus Sur Universitario.

Premede nas fotos para ver as imaxes de toda a xornada...

SAÍDA DO CLUB DE LECTURA.

O día 21 de maio os nenos e nenas do club de lectura fixeron unha visita á biblioteca de Ánxel Casal en Santiago de Compostela, alí puideron gozar da lectura descubrindo as últimas novidades da literatura infantil e xuvenil. Para rematar o día visitaron tamén a Cidade da Cultura facendo un percorrido pola historia do camiño de Santiago.

O Club de Lectura visita o Salón do Libro de Pontevedra

O venres día 16 de marzo os membros do club de lectura "As Campaíñas" realizarmos unha viaxe a Pontevedra para visitar a XIV Edición do Salón do Libro, que este ano está inspirado nas máquinas.

Aproveitamos tamén a mañá para acudir a unha exposición de pintura, no Café Moderno, do autor marinense Ramón Lorda Deside titulada "Deside. A pintura sen tempo".

Se queredes ver as fotos picade aquí:   FOTOS

Presentación do libro "Vértebras e lóstregos"

O vindeiro venres 22, o Club de Lectura presentara o libro "Vértebras e lóstregos", de Manuel Pérez Lourido, ás 20:00 na Biblioteca Pública de Cuntis. Estades todos invitados.