Froitos de Outono 2017.

O alumnado de Educación Infantil leva todo o mes de outubro e novembro traballando sobre o Outono e todas as posibilidades que nos ofrece esta estación. A última destas actividades que fixeron foi unha exposición de froitos típicos de outono e despois unha merenda degustación no comedor do colexio.

Para a merenda-degustación contamos coa axuda e colaboración dos nosos/as compañeiros/as de cuarto de primaria que lle botaron unha man ben xeitosa ás mestras para desfrutar dos riquísimos froitos que nos trouxeron as familias do alumnado.

Moitas grazas ás familias que nos axudades a facer actividades que tanto lles gustan aos nosos/as cativos/as. Aquí vos deixamos unhas imaxes da xornada que viviron os/as máis pequerrechos/as de infantil cos seus/as compañeiros/as de primaria.