LISTAXE DEFINITIVA da ESO do FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 2017-2018

De acordo coas instrucións da Consellaría de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria e a Orde do Fondo Solidario de Libros de texto e Axudas para adquirir libros de texto e Material escolar ( Orde do 16 de maio de 2017- DOG do 22-05-2017 ) procedemos a facer público a todos os sectores da Comunidade Educativa a Listaxe definitiva de admitidos/as do Fondo Solidario de Libros de Texto para Educación Secundaria.(VÉXASE ARQUIVO ADXUNTO)

Cando comecen as clases en Setembro entregaránse os libros de texto asignados a cada alumno/a correspondente ao Fondo Solidario.

Ante calquera dúbuda ou aclaración póñanse en contacto co centro.

ListadoFondoLibrosDefinitivaESO.pdf131.63 KB