LISTAXE DEFINITIVA do FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 2017-2018

De acordo coas instrucións da Consellaría de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria e a Orde do Fondo Solidario de Libros de texto e Axudas para adquirir libros de texto e Material escolar ( Orde do 16 de maio de 2017- DOG do 22-05-2017 )procedemos a facer público a todos os sectores da Comunidade Educativa a Listaxe definitiva de admitidos/as do Fondo Solidario de Libros de Texto para Educación Primaria.(VÉXANSE ARQUIVOS ADXUNTOS)

Seguindo as mesmas instrucións da Consellaría e da Orde do Fondo Solidario informamos que as listaxes de Educación Secundaria de libros adxudicados e a orde de adxudicación definitiva non se farán públicas ata setembro.

A partir do 1 de setembro poderán recoller os vales de Axudas para adquirir libros de texto ( 1º e 2º de Primaria) así como dos vales de Axuda para material escolar ( Educación Primaria e Educación Secundaria).

Cando comecen as clases en Setembro entregaránse os libros de texto asignados a cada alumno/a correspondente ao Fondo Solidario.

Ante calquera dúbida ou aclaración póñanse en contacto co centro.

ListadoFondoLibrosDefinitivaRepartoPrimaria.pdf136.01 KB
ListadoFondoLibrosDefinitivaExcluidasPrimaria.pdf102.77 KB