Premios Telearqueoloxía 2016

Os nosos mozos e mozas de 1º da ESO veñen de gañar o 1º Premio de Telearqueoloxía dentro da Categoría Lascas( vídeos dun máximo de 5 minutos realizadas por menores de 18 anos) organizado polo Museo de Pontevedra e a Deputación de Pontevedra. Dentro da materia de Paisaxe e Sostibilidade, xunto co profesorado de Plástica e Lingua Galega, o alumnado de 1º da ESO realizou a curtametraxe titulada "Castro-land-ín" na que presentan dun xeito bastante curioso o noso patrimonio cuntiense.

Este venres 16 de decembro un pequeno grupo de alumnos/as, en representación dos seus compañeiros/as de curso, xunto coas profesoras Hortensia Fernández Torre do departamento de Plástica e Natividad Diéguez Pardo do departamento de Lingua Galega asistiron á entrega de premios e visionado das curtametraxes galardoadas.

Premendo nestas imaxes ou visitando a nosa galería de fotos podedes ver algún dos momentos da entrega de premios e botarlle un ollo á curtametraxe gañadora.

Moitos parabéns polo traballo ben feito!!