CONCURSO “Affiche ton Français” 2015

O  alumnado de Francés do CPI de Cuntis participaron voluntariamente no concurso 2015 organizado pola Asociación de Profesores de Francés centros de toda Galicia que tivo lugar en Santiago de Compostela o 27 e 28 de febreiro de 2015, na 29ª edición. O tema deste era: “Personaxes francófonos célebres

Para a catogoría de FLE2 (Francés, 2ª Lingua Estranxeira) en 1º et 2º de ESO, os pósters seleccionados entre todos os presentados foron:

• Le petit prince, de saint Exupéry”, de Miguel Martínez Campos, 1º ESO A
  • Le théâtre, de Molière”, de María Escariz Eiriz de 1º ESO
  • Vanessa Paradis”, de Andrea Pereira de 1º ESO A

Para a categoría de Francés, 2ª Lingua Estranxeira, en 3º e 4º de ESO, os pósters seleccionados entre todos os presentados foron:

• Coco Chanel”, de Noemí Izquierdo de 3º ESO A
  • Coco Chanel”, de Andrea Fontán Fernández de 3º ESO A
  • Christian Dior”, de Jenifer Mesejo Puga de 4º ESO A

O póster presentado par Miguel Martínez Campos foi premiado co 2º Premio, entre todos os participantes.Bravo Miguel! Felicidades!

A profesora de Francés agradece a participación e o interese demostrado por todo o alumnado. Se queredes ver as fotos premede na imaxe.