PROCESO DE MATRÍCULA CURSO 22-23

A formalización da matrícula será de xeito AUTOMÁTICO para todo o alumnado do centro (non será necesario que as familias se acheguen ao centro para o proceso de matrícula), agás o alumnado que se matricule en 4º de educación infantil, o alumnado que se matricule en 3º e en 4º da ESO  e o alumnado novo que queira matricularse no noso centro por primeira vez.

• O alumnado de 4º de educación infantil e o alumnado de nova incorporación poden pasar pola secretaría do centro a partir do luns 6 de xuño a recoller o sobre de matrícula.
  • O alumnado de 3º e 4º ESO recollerá o sobre de matrícula e demaís documentación o día 27 de xuño ás 10:00 h da mañá na súa aula de referencia.
  • Prazo de matrícula para o alumnado de educación infantil e primaria: do 20 ao 30 de xuño
  • Prazo de matrícula para o aumnado da ESO: do 27 de xuño ao 10 de xullo
  • Lugar de presentación das solicitudes de matrícula: Secretaría do centro

book | by Dr. Radut