SOLICITUDE FONDO SOLIDARIO DE LIBROS

A Consellería de Educación acaba de publicar o a  ORDE do 12 de maio de 2020 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2020/21

PRESENTAMOS A INFORMACIÓN MÁIS IMPORTANTE:

• FONDO DE LIBROS: Destinado ao alumnado de 3º, 4º de Educación Primaria e  3º e 4º da ESO.
  • AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO: 1º e 2º de Educación Primaria e de Educación Especial.
  • AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL: Educación Primaria, Educación Secundaria e Educación Especial , é dicir, todo o alumnado do centro.

*O alumnado incluído no proxecto de educación dixital (E- Dixgal) no curso 20-21(5º e 6º de primaria e 1º e 2º de ESO) está excluído da participación no fondo solidario de libros de texto e das axudas para adquirir libros de texto. Non obstante, terá dereito á axuda para adquirir material escolar.

OS DOCUMENTOS QUE HAI QUE PRESENTAR SON OS SEGUINTES (segundo o caso particular de cada familia)

• ANEXO I e II da mesma convocatoria (que podedes recoller no centro ou descargalo de edu.xunta.gal ou da Sede Electrónica da Xunta: modelo ED330B.)
  • Copia do libro de familia onde figuren todos os membros computable.
  • Certificado do grao de discapacidade, se fose o caso, do/a alumno/a ou calquera membro da familia recoñecido por un órgano que no pertenza á Xunta de Galicia.
  • Documentación xustificativa da situación de violencia de xénero, se fose o caso.
  • Resolución xudicial de incapacitación con patria potestade prorrogada ou rehabilitado, se fose o caso.
  • Certificado de convivencia, volante de convivencia ou informe dos servizos sociais ou do órgano equivalente do concello onde resida a familia, no caso de que o pai e a nai ou titor e titores carezan de DNI e NIE.

PRAZO PARA PRESENTAR AS SOLICITUDES:

• Do 20 de maio ao 19 de xuño de 2020.

LUGAR DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES:

• Portal electrónico de Educación: edu.xunta.es/fondolibros
  • Sede Electrónica da Xunta
  • Centro educativo

PROCEDEMENTO:

• Publicación de listas provisionais: 10 de xullo
  • Periodo de reclamacións: 13 - 14 xullo
  • Publicación de listas definitivas: 20 de xullo para E. Primaria e 14 de setembro para ESO.

book | by Dr. Radut