MAGOSTO NO CPI.

O mércores 30 de Outubro tivoi lugar a celebración do magosto no CPI onde se disfrutou dunha xornada festiva.

A 1º parte da mañá o alumnado de Educación Infantil e de Educación Primaria participaron en diferentes circuitos de xogos tradicionais coordinados por alumnado de 6º de Educación Primaria e 4º da ESO respectivamente. O alumnado de 1º, 2º e 3º da ESO participaron en obradoiros de maquillaxe, inicciación aos amalabares e nunha xincana que tivo lugar no CPI.

Na 2º parte da mañá o alumnado de Educación Infantil e 1º de EP disfrutaron duna representación teatral feita por Fran Rei. O alumnado de 2º, 3º,4º,5º e 6º de EP participaron en diversos obradoiros de canapé teorroríficos, pintado de camisetas, cerámica castrexa, iniciación á robótica, hama beads... Nesta 2º parte da mañá o alumnado de ESO participaron no circuito de xogos tradicionais.

Xa chegan ao final da mañá todo o alumnado do centro degustou as castañas (cedidas polas familias), que foron asadas con leña cedida pola AMPA.

Aquí vos deixamos unha pequena mostra do evento e un enlace ao album dixital do cole