APRENDE A SALVAR VIDAS.

"Este venres 18 de outubro, no CPI Aurelio MArcelino Rey García,. o alumnado de 4º e 5º de EP asistimos a un curos de "Primeiros Auxilios", organizados pola Cruz Vermella.

Aprendemos moitoas cousas como o número de Emerxencias (112) ou a maniobra de Resucitación Cardio Pulmonar (RCP), que consiste en reanimar a unha persoa que estea inconsciente. Esta maniobra lévase a cabo poñendo as mans entrelazadas no centro do peito e presionando co peso do corpo ao ritmo de Macarena unhas 30 veces.

Ademais, aprendemos a posición lateral de seguridade. Trátase de colocar un brazo de forma adecuada e outro enriba do peito, logo dobrar unha perna e aproveitar esta posición para agarrar do ombreiro e da perna e xirar á persoa cara a un lado. Adóitase empregarcon persoas que presentan vómitos.

Por outra parte, a técnica presentounos a técnica de Heimlich, que se usa para conseguir que unha persoa atragantada expulse o alimento. Realizase animando a tusir, desposis propicianse golpes nas costas.Se non funciona, circúlase aá persoa cos brazos dun e co nudillo dunha man pechada, presiónase no estómago cara a adentro e cara a arriba.

Tamén se explicou como deter unha hemorraxia nasal. Sen dúbida, son técnicas moi importantes poara axudar a salvar vidas"

Texto realizado polo alumnado de 4ºA.

Aquí vos deixamos unha pequena mostra da actividade.