BOLSAS NEAE 2023-2024

BOLSAS ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO:

-PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES: 8 maio a 20 de setembro de 2023

-As solicitudes cubriranse a través da web da sede electrónica do Ministerio de Educación

-Unha vez cuberta pola familia, deberán imprimir, asinar a solicitude e presentala no centro educativo.

-É IMPRESCINDIBLE:

• Asinar para autorizar á administración educativa a obter doutras administracións públicas a información que resulte precisa para a determinación, coñecemento e comprobación de todos os datos de identificación e circunstancias persoais así como da renda e patrimonio necesarias para a resolución da solicitude.

• Que todos os membros da familia maiores de idade asinen a solicitude.

-DOCUMENTACIÓN A APORTAR:
• En todos os casos:

•  Fotocopia dos DNI ou NIE.
  •  Certificado bancario do número de conta na que obrigatoriamente debe figurar o alumno.

• En caso de atoparse nas seguintes circunstancias:

•  Fotocopia do documento que acredite ser familia numerosa.
  •  Certificado de discapacidade igual ou superior ó 33%.