FESTA DO ENTROIDO NO CPI AS MIRANDAS

FESTA DO ENTROIDO 2020

O vindeiro venres, 21 de febreiro, celebraremos a festa do Entroido.

A festa comezará cun pasarrúas pola vila de todo o alumnado e profesorado do centro.

O horario deste día será de 9:30 a 13:30h, tal como se aprobou na Programación Xeral Anual do centro.

O desfile terá o seguinte itinerario:

Saída do centro escolar aproximadamente ás 10:30h. seguindo por:

• Avenida de Mugardos
  • Rúa Real
  • Praza da igrexa
  • Saavedra Meneses.

A continuación o alumnado de Infantil regresará ao colexio e os demais continuarán polas rúas: Paseo Marítimo e regreso ao centro escolar.

As 12:15h, xa no centro, o alumnado de infantil e primaria degustarán doces típicos do Entroido. Solicitamos a colaboración das familias para que cada alumno traia un doce típico desta época do ano (moi pouca cantidade) nun envase que se poida tirar. O centro correrá cos gastos das bebidas e o alumnado recibirá unha golosina doada polo Concello.

O alumnado da ESO levará a cabo un Concurso de comparsas.

A saída será á 13:30h (ás 13:25h en infantil). Non haberá comedor.

O alumnado que vai facer uso do transporte pregamos avise ao seu titor/a                                                                                                 No caso de que chovera suspenderíase o pasarrúas pola vila e o desfile faríase na pista do colexio (11:00h) ao que poderían asistir as familias.

Grazas a todos pola súa colaboración!