Skip to Content

Decembro 2007

O CPI de Panxón participa este curso 2008/09, no PROA, na modalidade de apoio, en catro programas:

- BIBLIOTECAS

- CONVIVENCIA ESCOLAR

- ATENCIÓN ÁS FAMILIAS

- ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

  1. Establecer as directrices e elaborar propostas para a elaboración do proxecto educativo do instituto, aprobalo, avalialo e, se é o caso, introducir modificacións, sen prexuízo das competencias que o claustro de profesores ten atribuídas en relación coa planificación e organización docente.
  2. Elixir o director ou directora do centro.
  3. Propoñer a revogación do nomeamento do director ou directora, logo do acordo dos seus membros, adoptado por maioría de dous tercios.
  4. Decidir sobre a admisión do alumnado, con suxeición ó establecido na lexislación vixente.
  5. Aprobar e modificar o regulamento de réxime interior do instituto.
  6. Resolver os conflitos e impoñer as correccións con finalidade pedagóxica que correspondan a aquelas condutas do alumnado que prexudiquen gravemente a convivencia no centro, de acordo coas normas que estableza a Consellería de Educación e Ordenación Universitaria.
  7. Aprobar o proxecto de orzamento do instituto e a execución do mesmo.
  8. Aprobar e avaliar a programación xeral anual do instituto, respectando, en todo caso, os aspectos docentes que lle competen ó claustro.
  9. Aprobar a programación das actividades escolares complementarias e avaliar o seu desenvolvemento.
  10. Establecer as directrices para a participación do instituto en actividades culturais, deportivas e recreativas naquelas accións asistenciais nas que o instituto puidese aportar a súa axuda.
  11. Establecer os criterios de colaboración con outros centros, entidades ou organismos.
  12. Promover a renovación das instalacións e equipamento do instituto, a evolución do rendemento escolar e os resultados da avaliación que do centro realice a Administración educativa.
  13. Colaborar coa inspección educativa nos planos de avaliación de centro, nos termos que a Consellería de Educación e Ordenación Universitaria estableza.
  14. Regular o procedemento de autorización das saídas voluntarias entre clases ou en período de lecer do alumnado do centro.

 

  1. Elevar ó equipo directivo propostas para a elaboración dos
    proxectos educativos e curricular do centro e da programación xeral
    anual.
  2. Aprobar e avalia-los proxectos curriculares e os aspectos docentes
    da programación xeral anual, conforme ó proxecto educativo do centro.
  3. Promover iniciativas no ámbito da experimentación e da investigación pedagóxica e na formación do profesorado do centro.
  4. Elixir ós seus representantes no Consello Escolar do instituto e no
    consello directivo do centro de formación continuada do profesorado.
  5. Propoñer todo tipo de iniciativas que tendan a mellora-lo funcionamento do centro en calquera dos seus aspectos.
  6. Aprobar os criterios pedagóxicos para a elaboración dos horarios dos alumnos.
  7. Aprobar a planificación xeral das sesións de avaliación e cualificación e calendario dos exames ou probas extraordinarias.
  8. Analizar e valorar o rendemento escolar do centro mediante os
    resultados das avaliacións e outros parámetros que se consideren
    pertinentes.
  9. Coñecer as candidaturas á dirección e os programas presentados polos candidatos.
  10. Coordinar as funcións referentes a orientación, titoría, avaliación e recuperación dos alumnos e alumnas.
  11. Analizar e valorar os resultados da avaliación que do centro realice
    a Administración educativa ou calquera informe referente do centro.

 



 

 

 

by Dr. Radut