try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%
NOVA WEB DO CIFP SOMESO EN . http://www.cifpsomeso.edu.es
Someso 6, 15008 A Coruña Tfno: 881880001

Páxinas de contido do Departamento de Orientación

ANTENA XUVENIL

ANTENAS DE INFORMACIÓN XUVENIL 2016-17

( Aviso importante hasta el proximo curso 2017-18 por el mes de septiembre no se actualizaran las actividades)

SEMANA DEL 23 AL 30 DE MAIO

 

ACTIVIDADES

- “Implicando á xuventude na conservación do medio ambiente e o desenvolvemento sustentable”. D.X. Xuventude

- Esforza Verán. Actividades físicas adaptadas. Fundación María José Jove

- X Xornada de Portas Abertas no Centro Oceanográfico

- IV Maratón Ornitolóxica nas “Mariñas Coruñesas e Terras do Mandeo”. Grupo Naturalista Hábitat

BOLSAS

- Axudas económicas para o alumnado que realiza a FCT. Consellería de Educación

- Fondo solidario de libros e axudas para libros de texto e material. Consellería de

VARIOS

- Probas de acceso ás ensinanzas superiores de Deseño. Consellería de Educación

- Probas de acceso ás ensinanzas de Conservación e Restauración de Bens Culturais. Consellería de Educación

- Probas de acceso ás ensinanzas superiores de Música. Consellería de Educación

- Probas de acceso ás ensinanzas superiores de Arte Dramática. Consellería de Educación

 

 ENLACES DE INTERES:

ACTIVIDADES

Programación Sala Fernando Rey, xuño. Fórum Metropolitano

http://www.coruna.gal/cmix/gl/convocatorias/actividades/detalle-actividades/programacion-sala-fernando-rey-xuno-2017/suceso/1453623446484

Programación Sala Marilyn Monroe, xuño. Fórum Metropolitano

http://www.coruna.gal/cmix/gl/convocatorias/actividades/detalle-actividades/programacion-sala-marilyn-monroe-xuno-2017/suceso/1453623450913

O Documental do Mes “All Govermentes lie”. Centro Ágora

http://www.coruna.gal/cmix/gl/convocatorias/actividades/detalle-actividades/o-documental-do-mes/suceso/1453623132108

Películas históricas no ciclo "Cinema de Barrio". Fórum Metropolitano

http://www.coruna.gal/cmix/gl/convocatorias/actividades/detalle-actividades/peliculas-historicas-no-ciclo-cinema-de-barrio/suceso/1453623131051

(S8) 8ª Mostra de Cinema Periférico

http://www.coruna.gal/cmix/gl/convocatorias/actividades/detalle-actividades/s8-8-mostra-de-cinema-periferico/suceso/1453623105684

VI Encontro Artes pola Integración. ExperimentaCultura

http://www.coruna.gal/cmix/gl/convocatorias/actividades/detalle-actividades/vi-encontro-artes-pola-integracion/suceso/1453623340166

Programación San Xoán 2017. Concello da Coruña

http://www.coruna.gal/cmix/gl/convocatorias/actividades/detalle-actividades/san-xoan-2017-programacion/suceso/1453622951752

Exposición “A Cidade” na sala Plataforma14 do CMIX. Fórum Metropolitano

http://www.coruna.gal/cmix/gl/convocatorias/actividades/detalle-actividades/exposicion-a-cidade-na-sala-plataforma14/suceso/1453623130227

Romanorum Vita. Unha historia de Roma

http://www.coruna.gal/cmix/gl/convocatorias/actividades/detalle-actividades/romanorum-vita-unha-historia-de-roma/suceso/1453622952298

Campamentos verán 207 en Asturias. CEAM Asturias

http://www.coruna.gal/cmix/gl/convocatorias/actividades/detalle-actividades/campamentos-ceam-asturias-2017/suceso/1453621775860

Seminario informativo sobre o Servizo Voluntario Europeo. Fundación Paideia

http://www.coruna.gal/cmix/gl/convocatorias/actividades/detalle-actividades/seminario-informativo-sobre-o-servizo-voluntario-europeo/suceso/1453623177523

Concerto solidario de Antonio Orozco. Marineda City

http://www.coruna.gal/cmix/gl/convocatorias/actividades/detalle-actividades/antonio-orozco/suceso/1453622924372

 

CURSOS

Obradoiros do VI Encontro Artes pola Integración. ExperimentaCultura

http://www.coruna.gal/cmix/gl/convocatorias/cursos/detalle-cursos/obradoiros-do-vi-encontro-artes-pola-integracion/suceso/1453623350670

Laboralia Future Learn no CUR. Consello Social da UDC

http://www.coruna.gal/cmix/gl/convocatorias/cursos/detalle-cursos/laboralia-future-learn/suceso/1453623177884

Cursos de verán do Centro de Linguas UDC

http://www.coruna.gal/cmix/gl/convocatorias/cursos/detalle-cursos/cursos-veran-2017/suceso/1453623126061

Cursos de iniciación ao golf: xullo-agosto. Concello da Coruña

http://www.coruna.gal/cmix/gl/convocatorias/cursos/detalle-cursos/cursos-de-iniciacion-ao-golf-xullo-agosto-2017/suceso/1453623248222

CONCURSOS

Concurso de Grafiti No Hate. Festival O Marisquiño

http://www.coruna.gal/cmix/gl/convocatorias/concursos-e-premios/detalle-concursos/concurso-de-grafiti-no-hate-festival-o-marisquino/suceso/1453623315022

17º Edición Premio Novela por entregas. La Voz de Galicia

http://www.coruna.gal/cmix/gl/convocatorias/concursos-e-premios/detalle-concursos/17-edicion-premio-novela-por-entregas-de-la-voz-de-galicia/suceso/1453623080485

Certame Letras Galegas 2017. Concello de Abegondo

http://www.coruna.gal/cmix/gl/convocatorias/concursos-e-premios/detalle-concursos/certame-letras-galegas-2017-concello-de-abegondo/suceso/1453623437761

Concurso de literatura infantil e xuvenil do Día das Letras Galegas. EGAP

http://www.coruna.gal/cmix/gl/convocatorias/concursos-e-premios/detalle-concursos/concurso-de-literatura-infantil-e-xuvenil-do-dia-das-letras-galegas/suceso/1453623415520

33º Concurso de cómics "Ciutat de Cornellà”

http://www.coruna.gal/cmix/gl/convocatorias/concursos-e-premios/detalle-concursos/33-concurso-de-comics-ciutat-de-cornella/suceso/1453623077858

 

 

 

 

 

Welcome

 

Welcome

 CIFP.SOMESO is a technical high school (Vocational School) in the north-west of Spain (Galicia- La Coruña). It has different (IVT cycles) professional families: Lower-Level of Initial Vocational Training (16-19 years old) and Higher-Level Vocational Training (18-21 years old).

We have a special programme for students with learning disabilities or social integration problems. This programme is called PCPI - Initial Professional Qualification Programme-, and we also have a special programme for adults. 

Our specialities are:

Mechanical Manufacture,  Wood and Furniture, Maintenance of Vehicles, Personal Image and Building and Civil Works.

We have different Departments: - Mechanical Manufacture Department - Wood and Furniture Department - Maintenance of Vehicles Department - Personal Image Department - Building and Civil Works Department - (FOL) Working orientation and Training Department -  Vocational Guidance Department

We have an staff of 92 teachers, 3 administratives and 1 secretary, 1 headmaster, 1 study director 1 second headmaster. There are about 900 students.

We are interested in working with other foreign countries in two European Programmes:

Leonardo da Vinci Programme  and  Grudving Programme

THIS YEAR 2010 WE ARE WORKING IN TWO EUROPEAN PROGRAMMES:

LEONARDO DA VINCI- MOVILITY (VETPRO) FOR TEACHERS   and

LEONARDO DA VINCI-PARTNERSHIPS-

 

LEONARDO DA VINCI- PARTNERSHIPS- (2010-2012)

Title: FOR TOMORROW

Partners:

1-LENO CONSULTING (France) “Coordinator”

2-Ibis acam Bildungs GmbH (Austria)

3-VHS-Bildungswerk für Brandenburg und Berlin GmbH, Weiterbildungszentrum Eberswalde(Germany)

4-CIFP SOMESO (Spain)

SUMMARY:

The Construction field is the most important industrial employer in Europe (7,6% of the jobs, 10,4% of the GDP, about 49M workers in the EU depend, directly or indirectly, on the construction sector). But the construction field is also responsible for 40% of the energy consumption and 21% of the Greenhouse Gas Emissions in EU.

Amongst the solutions recommended to reduce those effects, both educational and vocational training, will play a major role. It turns out to be urgent to train students, employees, teachers and trainers working in the construction field to ecological construction. In France, the report from the construction field comity (Plan Bâtiment Grenelle-12/2009), insist on this point:"The place of training is considered very important by the professionals of the sector to accompany them in the evolution of their job".

Our consortium regroup 4 training organisations working with students, jobseekers and employees. The main objectives are to organise exchanges with experts from every participating country to analyse:

1/ The regulations in each country regarding eco-construction. For example, it is possible to obtain insurances and guarantees when building a straw house in Germany or Austria but not in France.

2/ How is eco-construction integrated within the educational and training system in each partner country.

We will reach the objectives by implementing several international meetings,dissemination activities and expert exchanges.

The main results of the project are a report on the regulations in the field of eco construction in every partner country,a report on how eco-construction is integrated in each national educational and training system. Furthermore we will have a website with the gained information on it plus contacts of the network partners.

MOTIVATION:

FOR TOMORROW: IMPROVING THE ECOLOGICAL TRAINING IN THE CONSTRUCTION SECTOR

Global warming is nowadays a truth and a fact. It is also well proved that the construction industry plays a major role in those events. Despite those facts, in most of EU countries ecological construction is still marginal and not completely or not at all included in training programs.

It becomes urgent to act and to implement eco-construction products and technics in training programs at all level:

- Schools; - Universities; - Training centres; - Enterprises.

Such an implementation could change the habits of the construction sector and help the professionnals to reach their objectives to reduce their energy consumption and their Greenhouse Gas emissions. This could also have effects on the legal frame in EU countries and help to obtain similar regulations regarding natural products used for construction. There is a big chance that the prices of safe and natural construction products could raise down if there were commonly used. The price of an ecological construction solution is still an important barrier to its development. In most of the countries, it would cost between 20 and 30% more to choose eco-construction rather than traditional construction. In Germany, for instance, it is possible to build a low energy consumption house for the same price as a traditional house, that is the kind of objectives most of the EU countries should try to achieve.

Finally, the development of eco-construction would help on 2 more levels:

1 - Employment: The potential number of houses and buildings to restore to fit with new energy regulations is dramatically important. Such a work would create a lot of employment. Then if ecological construction is taught with respect to all the sustainable development principles, it would help to consider access to recruitment for women that are more and more attracted by the construction sector but it is still difficult for them to find a job as a builder.

Finally, the construction sector is planning that numbers of its employees are going to retire soon and it is still difficult to recruit young person. An ecological orientated development would ensure more attractiveness for young student or unemployed person. This branch is a chance and a new vocational field at the labour market.

2 - Health: It is a well known fact nowadays that construction materials are for most of them made with hazardous products. Their side effects are harmful for workers but also for the people living in the house. Ecological construction would increase the use of safe and natural products and would generate less diseases linked to hazardous substances contained in construction products.

OBJECTIVES:

The central aim of this Learning Partnership is the transnational exchange of experiences and good practices about ecological construction training.

The specific objectives of the partnerships are:

- to understand the regulations in every partner country concerning ecological construction,

- to understand how is eco-construction integrated into the educational and training system in each partner country,

- to meet the changing requirements of the labour market for Training centers.

This can be achieved with the following steps:

(1) Analysis (exchange of experience on national and international level),

(2) Transnational expert meetings,

(3) National reports on regulations and integration of eco-construction into educational and training systems,

(4) Project Website,

(5) Guide of best practices examples.

All the project work will be used to provide a strong basis to the implementation of a further project with an enlarge partnership.

 

LEONARDO DA VINCI   MOVILITY PROYECT (For  Teachers during the years 2010-2011)

Title: Spanish Teachers of Building Sector Experience Sustainable Construction in Europe

SUMMARY:

The project involved 5 teachers in building and civil works, a teacher of the management team and the coordinators of European projects of the center.It is aimed at establishing contact with a vocational training center in Berlin with bio-building practical experience as well as with business and companies, to establish future partnerships.At first we hope to expand the knowledge of teachers with regard to experiences in bio-building and otherwise establish a project guide for future collaborations and student exchanges to make the training students in this sector in Berlin.Mobilities will be held in two turns of four teachers at every turn: September-October 2010 and April-May 2011. 

 

 

Actividades

PROGRAMA ATREVETE CURSO 2016-17. VISITA DEL CEIP CELSO EMILIO FERREIRO ( CERCEDA)
O dia 3 de marzo visitaronnos 15 alumnos do CEIP Celso emilio ferreiro de Cerceda dentro do programa ATREVETE.
Despois da charla de Emprendemento impartida pola orientadora (Angeles Piay) interviu o empresario Manuel Rivas Caridad director gerente de CORTIPLAS. Despois os alumnos visitaron as distintos talleres do centro e tamén recibiron unha charla no noso módulo bioclimatico " A Vieira"  a cargo do profesor Juan Bello.
O alumnado e profesores foronse moi satisfeitos e publicaron  a visita no seu blog do centro:
http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipcelsoemilioferreiro/
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
VISITAS DE CENTROS DE PRIMARIA DA PROVINCIA DENTRO DO PROGRAMA ATREVETE
 
VISITA DE ALUMNADO DAONCE DE GALICIA AO CIFP SOMESO- CURSO 2014/2015
 No  terceiro trimestre de 2015 visítonos un grupo de alumnos do ONCE de toda  Galicia. O obxectivo era recibir unha charla sobre a importancia da imaxe persoal e coidados básicos do cabelo, uñas etc.
Despois da charla os alumnos que o desexaron recibiron varios tratamentos : peiteados, masaxes, maquillaxe etc. 
A experiencia foi moi gratificante tanto para os alumnos da ONCE como para o noso alumnado que puido constatar o fácil que é  comunicarse con persoas cegas e o próximas que son,perdendo ese medo a non comprenderse que ás veces presenta a súa minusvalía.
Informáronnos os seus acompañantes que os mozos/as cegos fóronse encantados polo trato recibido e pola experiencia tan marabillosa que tiveran.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
VISITA AO CAMPUS DE FERROL 13 DE FEBREIRO 2014
Os alumnos  de 2º curso do Ciclo uperior de Construción Metálicas e Fabricación Mecánica fixeron unha visita ao Campus de Ferrol xunto cos seus profesores titores o pasado 13 de febreiro, visitando a  Escola Politécnica Superior, a Escola Universitaria de Diseño Industrial  e a Escola Universitaria Politécnica.
 
 
 
 
 
 
 
 
ACTIVIDADES COMPLEMENTARIAS A FORMACIÓN- CARRERA SOLIDARIA 2012
 
O pasado 17 de febreiro fixemos unha carreira solidaria colaborando coa ONG SAVE CHILDREN como fixeramos o curso pasado, esta vez o obxetivo era recaudar fondos para construir escolas no Congo. Desgraciadamente o número de participantes foi moito menor ao do curso pasado, pero o entusiasmo e o bo ambiente creado nos que alí estabamos ,poido compensar esa falla de participación . Aproveitamos para facer tamén un concurso de disfraces de ANTROIDO en colaboración co DEPARTAMENTO DE NORMALIZACION pois tiñamos as festas a porta, unicamente participaron unhas alumnas de 2º CM Peiteado que mereceron todos os nosos aplausos pola súa simpatía e espíritu solidario.
 
 
 
GANADORA DO PREMIO INDIVIDUAL COA SUA TITORA
 
 
GRUPO DE CM 2 PEITEADO
  
 
 
 
ACTIVIDADES DE TITORÍA PARA ALUMNADO CICLOS SUPERIORES: CHARLA VOLUNTARIADO EUROPEO E PROGRAMAS EUROPEOS
 
O pasado 5 de amio de 2011 tivo lugar no CIFP SOMESO unha charla impartida por : Adelina Edreira e Laura Silva para o alumnado dos ciclos superiores, pois as idades para participar neste tipo de voluntariado van de 18 a 30 anos. Tamén falaron dos proxectos europeos en xeral e de outro tipo de voluntariado que se pode realizar na nosa cidade.

O pasado 6 de abril (2011) o alumnado do PCPI de Fonataría, Fabricación mecánica e Automoción foron visitar un centro que o CENFIM ( Centro de Formaçao Profissional da Indústria Metalúrgica e Metalomecânica) ten en Arcos de Valdevez.A visita foi dun alto grao de interés tanto para o alumnado como para o profesorado acompañante ( dous profesores de fabricación mecánica , o titor do PCPI de fontanaria , o titor do PCPI de automoción e a orientadora do centro).

O 4 de marzo (2011) a partir das 11h tivo lugar no noso centro a CARREIRA SOLIDARIA con HAITI. Tanto o alumnado como o profesorado participaron nesta carreira solidaria que tiña como finalidade recaudar fondos e envialos a ONG" SAVE CHILDREN " ( foi a que nos facilitou o material informativo, dorsais etc)para colaborar con esta ONG na reconstrucción de escolas en Haiti . O centro aportou as bebidas para os participantes e os trofeos conmemorativos da carreira que foron otorgados as clases con maior participación de alumnado e a persoa que individualmente recaudara máis fondos. Os participantes tiñan que facer un circuito e conseguir anteriormente patrocinadores que lles pagarían una determinada cantidade( a voluntade) en euros por facer ese circuito.O recaudado foron 1.100euros (pode verse xustificante de ingreso no arquivo adxunto).
Os premiados na modalidade grupo foron: CM Mecanizado 2, e CM Carrocería1.
O premio individual foi para unha alumna do Ciclo Superior de Estética.
As organizadoras membros do Departamento de Orientación e o Equipo Directivo queren agradecer aos participantes a súa colaboración polo seu esforzo e apoio por esta boa causa pero ademáis porque con este tipo de actividades fortalecemos o bo clima de convivencia que ten o noso centro.
 

 

 

 

 
 

ACTIVIDADES

Durante os meses de abril e maio tivemos varias visitas de alumnos de centros de secundaria da Coruña e cercanías así:

 O IES de Vios , o IES Monte das Moas   e o IES Monelos.

Queremos agradecer ao profesorado a súa colaboración nesta visita guiada pois tanto o alumnado como o profesorado manifestaron a orientadora a súa satisfacción

ACTIVIDADES

Durante os meses de abril e maio tivemos varias visitas de alumnos de centros de secundaria da Coruña e cercanías así:

 O IES de Vios , o IES Monte das Moas   e o IES Monelos.

Queremos agradecer ao profesorado a súa colaboración nesta visita guiada pois tanto o alumnado como o profesorado manifestaron a orientadora a súa satisfacción

COMO CONVATIR O DESEMPLEO

 

El 70% de los parados sólo cuenta con una cualificación básica
El Consejo Económico y Social de España (CES) ha elaborado un informe que hace un detallado análisis de la situación del sistema educativo español. En él se recogen preocupantes datos sobre el fracaso escolar y la escasa cualificación de los parados, y se recalca la necesidad de invertir dinero en educación para combatir el desempleo.

 

La empresa de trabajo temporal Randstad ha elaborado un decálogo para ayudar a las personas que actualmente se encuentran en situación de desempleo a mejorar algunos aspectos que pueden ayudar. De esta manera, según ha explicado Noemi Delás, responsable regional de RRHH de la zona sur de Randstad, “el candidato debe organizar la búsqueda de empleo con un plan que le permita conseguir un puesto no sólo de forma rápida, sino acorde a sus intereses”. De esta manera resulta indispensable:

 

Fijación de objetivos. El candidato debe concretar qué tipo de puesto, organización y condiciones son las que desea. Según Delás, se trata de “definir los objetivos y realizar un análisis de las condiciones laborales que está dispuesto a aceptar. Esto se resume en tres puntos: qué quiero, cuándo lo quiero y dónde quiero trabajar”.

 

Dónde buscar trabajo. La situación actual ha reducido el número de posibilidades laborales, por lo que es más importante que nunca detectar posibles oportunidades de empleo. Las empresas de selección, la actualidad de los medios de comunicación, el contacto directo con empresas, así como Internet o los foros de empleo, etc. pueden ayudar al candidato. También es conveniente estar atento a las redes sociales profesionales.

 

Elaboración del currículum. El CV ha de ser claro, conciso, visual y no demasiado largo, con un máximo de dos páginas de longitud. En él se incluirán los principales logros profesionales en orden cronológico descendente y la formación, en especial aquella relacionada con el puesto que estamos buscando. Lo más práctico es contar con una plantilla genérica y, a partir de ella, trabajar modelos específicos para cada puesto al que el candidato vaya a optar. Si el candidato no posee experiencia laboral previa debe incluir las prácticas, becas o voluntariado que haya realizado y hacer especial hincapié en la formación.

 

La entrevista personal. El candidato debe prepararse, contestar con sinceridad, ser claro y mostrar siempre una actitud positiva. La naturalidad y confianza en uno mismo permiten llegar al siguiente nivel. También es imprescindible cuidar la imagen, ya que puede que sea la única oportunidad para causar una buena impresión.

 

Pruebas de selección. A la hora de enfrentarse a las pruebas, es necesario leer y escuchar atentamente. Es importante mantener la concentración, usar el sentido común y no tratar de llegar hasta el final a cualquier precio.

 

Conocer el estado de las candidaturas. Resulta importante demostrar un claro interés por el puesto y la empresa y ser proactivo, manteniéndose informado sobre las distintas candidaturas a las que se opta.

 

Ofrecer un valor añadido a la empresa. El candidato ha de explotar sus habilidades y competencias ante la empresa durante todo el proceso de búsqueda de un empleo. La mejor aptitud es destacar en aquellas habilidades que se pueden extrapolar al puesto y ofrecer un valor añadido a la empresa, es decir, explicar por qué la empresa debe contratar al candidato. Un aspecto muy valorado en la cultura empresarial es que la persona esté comprometida con el proyecto y con las necesidades de la compañía.

 

Dejar la puerta abierta. El candidato no siempre se hace con el puesto al que opta, pero no por ello debe cerrar las puertas de dicha empresa, ya que puede ser válido para otro proceso de selección de la misma compañía, por eso es importante cerrar con éxito la comunicación con la compañía. Es conveniente agradecer la posibilidad de participar en el proceso y dejar una puerta abierta.

 

Ser activo. Mantener una formación actualizada y de calidad con respecto al puesto al que nos orientamos, ofrecer un buen conocimiento de idiomas o conocer al detalle la formación específica del sector serán bazas imprescindibles para el candidato.

 

Actitud positiva: Es importante tener una actitud positiva durante la búsqueda de empleo. Las empresas quieren trabajadores que disfruten con lo que hagan. Ante otros candidatos con la misma formación y experiencia, puede ser un factor determinante.

 

Actividades

Durante os meses de abril e maio tivemos varias visitas de alumnos de centros de secundaria da Coruña e cercanías así:

 O IES de Vios , o IES Monte das Moas   e o IES Monelos.

Queremos agradecer ao profesorado a súa colaboración nesta visita guiada pois tanto o alumnado como o profesorado manifestaron a orientadora a súa satisfacción

Actividades

Durante os meses de abril e maio tivemos varias visitas de alumnos de centros de secundaria da Coruña e cercanías así:

 O IES de Vios , o IES Monte das Moas   e o IES Monelos.

Queremos agradecer ao profesorado a súa colaboración nesta visita guiada pois tanto o alumnado como o profesorado manifestaron a orientadora a súa satisfacción

Actividades

Durante os meses de abril e maio tivemos varias visitas de alumnos de centros de secundaria da Coruña e cercanías así:

 O IES de Vios , o IES Monte das Moas   e o IES Monelos.

Queremos agradecer ao profesorado a súa colaboración nesta visita guiada pois tanto o alumnado como o profesorado manifestaron a orientadora a súa satisfacción.

Actividades

Durante os meses de abril e maio tivemos varias visitas de alumnos de centros de secundaria da Coruña e cercanías así:

 O IES de Vios , o IES Monte das Moas   e o IES Monelos.

Queremos agradecer ao profesorado a súa colaboración nesta visita guiada pois tanto o alumnado como o profesorado manifestaron a orientadora a súa satisfacción.

Distribuir contenido