You are hereBlogues / blogue de admin / Charlas informativas sobre os programas europeos

Charlas informativas sobre os programas europeos

Como cada ano, a coordinadora de programas europeos do noso centro, Mercedes Cruz, organizou unhas charlas informativas sobre os requisitos e posibilidades de participar nos programas ERASMUS dirixidas ao alumnado dos ciclos formativos. Estivo acompañada da ex-alumna Yolanda Sobral que contou a súa experiencia ERASMUS de 6 meses traballando nunha farmacia da cidade de Venecia e animou aos asistentes a vencer os seus medos e participar nesta oportunidade de formarse noutro país.

Como complemento a estas charla, publícase nesta web, como arquivo adjunto,  o artigo titulado "Erasmus en Porto" no que o ex alumno, Pablo Suárez, do ciclo superior de Produción en industrias das artes gráficas conta a súa experiencia de FCT na cidade de Porto.

Erasmus_en_Porto.docx498.8 KB