CONVOCATORIA ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR 22/23

A Resolución do 19 de setembro de 2022 (DOG do 29/9/22) dispón a convocatoria de eleccións ao Consello Escolar.

No sector de pais/nais, das 5 prazas que lle corresponden, desta convocatoria compre renovar 3 vacantes (unha que non estaba ocupada e dous que rematan o príodo de catro anos).

Censo provisional: Están expostos no tableiro da entrada do edificio desde o 10 ata o xoves 17 ás 14:00 h.  Son electores tanto o pais como a nais. Se non están no censo poden facer  a reclamación na secretaría.

O período para presentar candidaturas para formar parte do Consello está aberto desde o día 11 ata o 18 de novembro ás  18:00 h.

O día 22 farase o soteo dos membros da mesa electoral e as votacións se realizarán o luns 28 de novembro pola tarde, tñen dereio a votar tanto o pai como a nai ou, se é o caso o/a titor/a legal d alumnado.

Nos arquivo adxunto teñen o exto completo da convocatoria e o modelo de candidatura, poden presentalo na secretaría do centro ou ben por correo electrónico: cep.salustiano.rey.eiras@edu.xunta.gal

AdxuntoTamaño
08.convocatoria representantes pais consello 22-23.docx_.pdf166.52 KB