CONVOCATORIA ELECTORAL-CALENDARIO ELECTORAL

Comeza o proceso de renovación da renovación de membros do Consello Escolar, no documento adxunto atoparán completa a convocatoria (representates pais...) Os candidatos serán elexidos por un período  de 3 anos (tocaba realizar estas eleccións o curso pasado pero suspenderonse pola pandemia). No sector dos pais hai que renovar 2 membros dos 5 (outromais será designado pola ANPA e continúan outros 2). No sector de profesores cumpre renovar 3, admais do representante do concello e do persoal de administración e servizos.

Resumo das datas mais importantes:
Exposición censo electoral do día 5 ata o 16 de novembro. Está no taboleiro de anuncios na entrada do edificio principal. Poden realizar reclamacións en caso de non estar ata o día 16.

Presentación candidaturas: do 8 ao 15 de novembro (inclusives). Día 16 proclamación provisional destas e abrese un período de dous días para a presentación de reclamación a estas e o dia 18 proclamación definitiva. Nos arquivos adxuntos teñen o modelo para presentar as candidaturas que se realizarán na secretaría do centro.

Eleccións o luns 22 de novembro pola tarde.

Documentación adxunta: a Resolución do DOG das eleccións, a convocatoria completa de eleccións, o calendario da imaxe e o modelo de cadidatura.

RESOLUCION_210921 ELECCIONS CONSELLOS ESCOLARES.pdf708.09 KB
08.convocatoria representantes pais consello 21-22.pdf472.72 KB