O NOSO COLE
Enviado por bandaseca o Mar, 01/03/2011 - 00:42R/Bandaseca s/n 15940-A Pobra do Caramiñal (A Coruña) tfno: 881866847 e-mail: cep.salustiano.rey.eiras@edu.xunta.gal
ASAMBLEA XERAL ANPA BANDASECA
Enviado por bandaseca o Xov, 10/10/2024 - 19:22CONVOCATORIA ASEMBLEA XERAL
Estimadas familias, vai ter lugar a primeira asemblea xeral deste curso e agardamos poder contar coa vosa presenza, xa que é de vital importancia que poidades participar activamente na educación dos vosos fillos e fillas. A maneira que tedes de facelo é formando parte da ANPA, pertencendo a un grupo no que podedes apoiarvos para todo o que poida xurdir no referente á vida escolar do teu fillo ou filla.
Data: 15 de outubro de 2024
Lugar: Biblioteca do centro
Hora:
Primeira convocatoria: 19:30 horas
Segunda convocatoria: 20:00 horas
ORDE DO DÍA:
1. Lectura e aprobación da acta anterior
2. Presentación das contas do ano 2024. Aprobación se procede
3. Rogos e preguntas
A directiva da ANPA
ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR CURSO 24/25
Enviado por bandaseca o Xov, 10/10/2024 - 19:02ANUNCIO SORTEO XUNTA ELECTORAL
De conformidade co establecido na Resolución do 10 de setembro de 2024 da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria (DOG do 18 de setembro de 2024), este curso procederase á renovación do CONSELLO ESCOLAR. A organización e a supervisión do procedemento de elección dos novos membros estará a cargo da XUNTA ELECTORAL que se constituirá ao efecto, e integrada por:
- O Director ou directora do Centro.
- Un profesor ou profesora.
- Un pai ou nai ou titor legal.
- Un representante do persoal de administración e servizos
Os tres últimos serán designados por SORTEO segundo establece o artigo 30 do Decreto 92/1988, do 28 de abril, redactado conforme ao establecido na disposición adicional primeira do Decreto 324/1996, do 26 de xullo (DOG do 9 de agosto). Dito sorteo, que será público e no que se preverá a designación de membros suplentes, celebrarase neste Centro o próximo VENRES día 18 DE OUTUBRO, ás 9:00 horas na biblioteca do centro.
CIRCULAR INICIO CURSO 24-25
Enviado por bandaseca o Mér, 11/09/2024 - 19:30Iniciamos o curso 24/25. No arquivo adxunto poden atopar a CIRCULAR DE INICIO DE CURSO 24-25.
O horario das clases é de 8:55 a 13:55 h. e o de secretaría de 9 a 14.
Recordamos que o 16 de setembro é festivo local (luns de Nazareno). O 17 retomamos as clases no horrio habitual.
Temos no centro un número importante de sudaderas e cazadoras que deixan os nenos desde o curso pasado. Se alguén botou en falta algunha prenda poden pasar polo cole para ver si a atopan. No mes de outubro as donaremos a algunha organización.
Recomendamos que si poden identifiquen a roupa, asi como os tapers das merendas, son moitos os nenos e nenas que logo non as atopan.
MADRUGA - COMEDOR
Enviado por bandaseca o Ven, 06/09/2024 - 13:00Mes completo
16 € --> Máis de 1 hora
12 € --> 1 hora
Medio mes
12 € --> Máis de 1 hora
8 € --> 1 hora
Días soltos
2 € día/hora
2,5 € día/máis dunha hora
INICIO CURSO ESCOLAR 24/25 - LISTAS MATERIAL
Enviado por bandaseca o Mér, 04/09/2024 - 19:17As clases comezarán o vindeiro mércores 11 de setembro no horario habitual de 8:55 h. a 13:55 h. Haberá servizo de transporte escolar e de madrugadores e comedor. Desde a ANPA BANDASECA están traballando para asegurar estes servizos polo que aqueles que o vaian necesitar desde o primeiro día se poñan en contacto con eles a través do correo anpabandaseca@gmail.com ou por whatsapp (634964175) con data límite do luns 9 de setembro.
O primeiro día poden acceder os pais ao recinto. O alumnado de 3º a 6º esperará no pavillón ou pistas e os de 1º e 2º nas pirámides. Os últimos en entrar serán os alumnos de 1º. O día anterior (martes 10 ás 10:30)as titoras e profesorado de 1º nivel realizarán unha reunión coas familias na biblioteca.
Nas saídas as familias de 1º e 2º poden achegarse ata as pirámides a recoller aos alumnos. Sairán uns minutos antes para evitar aglomeracións co resto de alumnado. As coidadoras do bus tamén recollen a estes de 1º e 2º nas pirámides.
Nas saídas as familias de alumnado de 3º a 6º é convinte que accedan ao recinto ó longo de toda a rúa, desde o portalón ata as pirámides esperando nas beirarrúas para deixar o centro da calzada ao alumnado e evitar tapóns na zona do portalón.
Deixamos nos arquivos adxuntos os listados de material por niveis, os que faltan iremos colgando nos vindeiros días. Sempre que se pida hai que aproveitar o que tiñan do curso pasado.
HORARIO MES DE XULLO
Enviado por bandaseca o Mér, 03/07/2024 - 10:20O horario de atención a secretaría será no mes de xullo de 11 a 13 h.
Poden contactar connosco no telefono 881866847 de 9 a 14 h.
LIBROS DE TEXTO 24/25
Enviado por bandaseca o Ven, 28/06/2024 - 18:52Libros de texto 24-25 no arquivo adxunto.
AXUDAS ESCOLARIZACIÓN DO CONCELLO CURSO 24/25
Enviado por bandaseca o Xov, 27/06/2024 - 19:14OBRADOIRO CONCILIACIÓN DE VERÁN MOVETE 2024
Enviado por bandaseca o Xov, 23/05/2024 - 12:38A Concellaría de Igualdade pon a disposición das familias o Obradoiro de Conciliación de Verán Móvete 2024 que se levará a cabo dende o 24 de xuño ao 10 de setembro (ambos incluidos) no CEPP Salustiano Rey Eiras. Hai algúns cambios respecto a anos anteriores, polo que é recomendable ler as bases e preguntar calquera dúbida que teñades.
O prazo de Solicitude de admisión remata o 30 de maio e as solicitudes (xunto coa documentación obrigatoria e complementaria) deberán entregarse de forma presencial na oficina de rexistro do concello ou, para quen lle sexa máis cómodo, a través da sede electrónica.
A lista provisional de persoas admitidas publicarase o 6 de xuño.
Do 6 ao 12 de xuño realizarase o pago a través de transferencia bancaria O 14 de xuño sairá publicada a listaxe definitiva de persoas admitidas e a listaxe de agarda Nos arquivos adxuntos deixamos a ficha de Inscrición, as bases da convocatoria e o cartel Podedes preguntar as vosas dúbidas chamando ao 981 83 27 64 (ext. 6) ou escribindo a igualdade@apobra.gal |