Chega fin de curso e con el a revista escolar "A Voz do Artaza". Nela nenos e nenas recollen actividades e proxectos levados a cabo durante o curso. Están tamén as diferentes celebracións levadas a cabo e por suposto, as RECOMENDACIÓNS DE LECTURAS para este verán.

Só nos queda desexarvos un bo verán e coma sempre unhas FELICES LECTURAS!

Hoxe foi outro día de moita actividade na nosa biblio. O club de lectura de 5º representou a adaptación dunha escea da obra "Os vellos non deben namorarse" lectura levada a cabo este curso no club de lectura. Elas disfrutaron moito, pero o público pasámolo xenial. Mirade que artistas!

Hoxe, o noso alumnado de 4º de E.I foi ao concello a recoller o seu premio do concurso de carteis de Muros Mira ao Mar no que quedaron de 1º clasificados na súa categoría. Visitaron o salón de plenos e recolleron os premios de man da alcaldesa e as concelleiras e viñeron contentísimos/as de volta ao cole cos seus diplomas.