Serena is helping us with our English speaking lessons so students can develop their fluency by using communicative situations and playing with each other.
O pasado, xoves 16 de xuño, tivemos a sorte de ver ao noso alumnado de 4º,5º,e 6º disfrutando do traballo ben feito. Levaban tempo, dous cursos practicando, ensaiando nos recreos, sempre, da man da mestra de inglés Araceli.
O alumnado de 4º incorporouse fai un mes ao proxecto e fixeronno increíble. Foron dúas sesións. A de mañá para todo o noso centro e @s compañeir@s de infantil. Pola tarde para as familias.
Estes últimos días de curso estivemos repasando o vocabulario das partes da casa en Lingua Inglesa no 3º curso. Tamén os nomes dos electrodomésticos e entre eles unha máquina de coser “sewing machine”. Aproveitamos a ocasión xa que temos unha sewing machine na escola e animámonos a facer salvamanteis “individual table cloth” comparándoa cunha folla de papel que a doblamos polos laterais e a pegamos con pegamento.
O obxectivo principal é desenvolver a creatividade de xeito comparativo entre o papel (tea)e o pegamento(máquina de coser e as súas puntadas) para facer o que nos propuñamos. Desta maneira estamos a practicar a psicomotricidade fina facendo regular a velocidade do pedalco ritmo da puntada, saber poñer o prensateas e guiala coas mans sen medo de que pinches coa agulla.
A verdade é que os voluntarios e voluntarias o fixeron excelentemente ben para ser a súa primeira vez.
Year 1 students browse some authentic books in English and evaluate their knowledge in English using an App called_ Word fun world by Cambridge University Press
Year 5 students working in to big groups to complete the 3 task for term 3, a diorama of Australia. Personal, social and learning to learn competence.Entrepreneurship competence.Cultural awareness and expression competence. Digital Competence. Literacy compefence are the key competences students are developing with this activity.