ANDAINA DE TUI A CALDELAS DE TUI

Actividade de sendeirismo programada para o alumnado de 4º, 5º e 6º nivel.

Percorrido: Ponte Internacional de Tui, Paseo fluvial, alameda de santo Domingos, Veiga do Louro e ponte medieval, EDAR (Guillarei), Paramos, Baldráns e balneario de Caldelas.

O obxectivo desta actividade é conxugar a actividade física e o coñecemento do medio nos seus aspectos ambientais, culturais, arquitectónicos e históricos,

O alumnado fai a senda organizado en cinco grupos nos que van misturados alumnos/as dos tres niveis. Cada grupo vai acompañado por unha mestra e mentras fan o percorrido deben ir completando unha serie de preguntas e actividades que hai no caderno de campo que lles foi entregado ao comezo da ruta.

Aqui podedes ver o caderno do que vos falamos.

Queredes ver algunha imaxe da andaina? Aqui vos mostramos algunha, a verdade é que as caras do inicio non teñen nada que ver coas do final, pero ainda así mereceu a pena polo ben que o pasamos...

CADERNO DE CAMPO SENDEIRISMO. TUI-CALDELAS.pdf670.8 KB