Pleased to meet you

SEMANA INTERNACIONAL COMENIUS: Pleased to meet you!

Comenius Week in Burela

Resumen de las actividades de Bienvenida y Clausura de nuestro Proyecto Europeo Comenius. "Pleased to meet you" organizadas por la Comunidad Educativa del CEIP Plurilingüe Vista Alegre de Burela.
60 alumnos de 5º y 6º de Educación Primaria y 28 profesores de Bélgica, Finlandia, Rumanía, Turquía, Malta, Hungría, Italia e Irlanda llegaron a Burela para compartir una semana de actividades educativas y culturales con nuestros alumnos, profesores y familias del 22 al 29 de mayo de 2014. Fué una experiencia totalmente positiva y enriquecedora para todos donde aprendimos mucho conviviendo unos con otros!!

1.- Benvida ao noso centro escolar:

2.- Comenius Closing Ceremony: Acto de Clausura na Casa da Cultura de Burela.

3.- Actividades colaborativas en grupos (Resolvendo a actividade LIM: What do you know about Europe?)

4.- Probando deliciosos "Churros con chocolate" xunto cos nosos amigos europeos.

Tamén poden ver a versión máis completa da presentación do día 23 de maio no Pabellón no seguinte enlace: http://youtu.be/YXQKkmvrk3E.

PRESENTACIÓN DE TURQUÍA

O pasado mércores 18 de xuño, os nenos e nenas de 4º A e 4º B presentaron o seu traballo de investigación sobre TURQUÍA, o último país socio do noso Proxecto Europeo: "Pleased to meet you". Queremos felicitalos e agradecerlles o seu excelente traballo co que aprendemos todos. Noraboa!

Click to play this Smilebox scrapbook
Create your own scrapbook - Powered by Smilebox

Pleased to meet you! Video resumo

O proxecto europeo Pleased to meet you! remata neste curso. Ao longo destes dous anos de duración foron moitas as actividades que se levaron a cabo no noso colexio. Este vídeo mostra de xeito resumido o seu percorrido dende o comezo en outubro de 2012 ata o remate en maio de 2014.