De acordo co establecido na Orde da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Unversidades, do 21 de outubro de 2022 (DOG núm. 212 do 08/11/2022) pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro (DOG núm 29. do 11/02/2022), que regula a admisión do alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten as ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación:
ADMISIÓN ALUMNADO (Para alumnos que comezan en Educación Infantil con 3 anos ou que reservan praza en primaria para o vindeiro curso por cambio de centro):
As solicitudes de admisión constarán dun formulario normalizado Anexo II (ED550B) que será facilitado gratuitamente na secretaría do centro e tamén estará dispoñible para a súa presentación na Sede electrónica da Xunta de Galicia(https://sede.xunta.gal)e na aplicación AdmisionAlumnado (www.edu.xunta.es/admisionalumnado/).
Se dispoñen de certificado dixital ou chave 365 poden presentalo en Sede electrónica a través da aplicación.
Só se pode presentar unha única solicitude de admisión no centro que elixan como primeira opción podendo sinalar outro centros
Documentación que acompañará á solicitude:
-Documento acreditativo do requisito de idade do alumno/a (Copia do libro de familia ou DNI se o tivese)
-Copia do DNI da persoa solicitante e do resto dos membros computables da unidade familiar, só cando non autorice a consulta.
-No caso de pais separados a solicitude debe estar asinada por ambos proxenitores e acompañarase do convenio regulador ou resolución xudicial de separación ou divorcio.
-No caso de alumnado que se traslade de centro debe presentar un certificado de matrícula do centro de procedencia.
A solicitude de admisión cuberta e asinada xunto coa documentación que corresponda presentarase electrónicamente ou ben presencialmente no centro educativo elixido como primeira opción entre o 1 e o 20 de marzo de 2024.
NORMATIVA
Decreto 13/2022 do 3 de febreiro (DOG 11/02/2022) que regula a admisión de alumnado
Orde do 21 de outubro de 2022 (DOG núm 212, do 08/11/2022) que desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado
*Publicación dos postos escolares vacantes para o curso 2024-2025 no taboleiro interior do centro educativo
ADMISIÓN PARA NOVOS ALUMNOS - CURSO 2024-2025 |
- PRAZO PARA A PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN
(ANEXO II)
|
- DO 1 AO 20 DE MARZO |
-
PUBLICACIÓN PROVISIONAL DO LISTADO DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS
|
- ANTES DO 25 DE ABRIL |
- PUBLICACIÓN DEFINITIVA DO LISTADO DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS
|
- ANTES DO 15 DE MAIO |
- FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA |
- DO 20 AO 30 DE XUÑO
|
** Para a formalización da matrícula do alumnado que empeza en 4º de Educación Infantil (3 anos) será necesario acudir a secretaría do centro para encher o impreso de matrícula. A documentación que se debe achegar é a seguinte:
- Fotocopia da tarxeta sanitaria
- Fotocopia do libro de vacinas
- 4 fotos tamaño carné
O prazo de matrícula é do 20 ao 30 de xuño de 2024 en horario de 9:00 a 14:00 horas