PROTOCOLO DE FUNCIONAMENTO DO COMEDOR ESCOLAR

Como documento adxunto tendes o protocolo de funcionamento do comedor escolar que se vai levar a cabo a partir do vindeiro curso 2024-2025.

Saúdos.

RELACIÓN DO ALUMNADO ADMITIDO NO COMEDOR ESCOLAR. CURSO 24-25. LISTADO PROVISIONAL

Xa están publicadas,  no taboleiro da entrada ó centro, as listas provisionais de admitidos/as no comedor escolar para o vindeiro curso 2024-2025.

Por protección de datos non se poden publicar na web os datos. Podedes pasarvos polo centro ou chamar por teléfono en horario de secretaría (10 a 13h.)

SOLICITUDE PRAZA COMEDOR CURSO 24/25

O prazo para solicitar praza no comedor para o vindeiro curso escolar 2024-2025 estará aberto dende o 20 ata o 30 de xuño. Horario de secretaría.

APERTURA DO PRAZO PARA SOLICITAR AS AXUDAS DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR. CURSO 24-25

A Consellería de Cultura e Educación ven de anunciar a apertura do prazo para solicitar as axudas de libros de texto e material escolar

CALENDARIO ESCOLAR 24-25

A Consellería de Educación ven de publicar no DOGA a orde do calendario escolar para o vindeiro curso escolar 2024-2025.

Adxuntamos o documento.

No seguinte enlace tendes a foto do calendario.

ABERTO O PRAZO

O PRAZO DE RESERVA DE MATRÍCULA DE ALUMNADO NOVO (tríptico adxunto) É DO 1 AO 20 DE MARZO.

RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO. CURSO 23/24

No documento adxunto podedes ver a relación de libros seleccionados para o vindeiro curso 2023/2024.

Dende o equipo directivo recomendamos que esperedes a setembro para falar coa profesora correspondente e confirmar o libro a comprar.