TIC

Proceso creativo do Superreto do Proxecto Digicraft

Aquí podedes ver un breve resumo sobre o proceso de elaboración da maqueta do Proxecto Digicraft.

FOTOGRAFÍAS

Proxecto final do Digicraft 2020/2021

Para finalizar o proxecto Digicraft deste curso escolar, o alumnado de 5º e 6º de Primaria elaborou unha maqueta dunha aula do futuro non tan lonxano. No seguinte vídeo, explican de que se compón a súa aula e como fixeron o seu traballo, coa placa makey-makey e có programa Scratch.

Titoriais da Escola de nais e pais do CEIP Ramón Falcón

"TITORIAIS “ESCOLA DE NAIS E PAIS DO CEIP RAMÓN FALCÓN”

1- Titorial acceso aula virtual

2- Titorial CAMSCANNER

Titorial para o acceso ás videoconferencias

No documento adxunto, podedes ver un titorial para acceder ás videoconferencias.

Titorial para o acceso a aula virtual

No documento adxunto, podedes ver un titorial para o acceder á aula virtual.

webquest sobre halloween samaín e samhain

E para os alumnos e alumnas do 3º Ciclo preparamos unha webquest para que aprendan un pouquiño mais sobre o samain, o halloween e o samhain

Páxinas Abalar

Enlaces a páxinas con interés para as aulas Abalar

A primeira páxina que seleccionamos é a correspondente ao curso de websdinámicas:

Xa estamos no Proxecto Abalar!

Vimos de conseguir para o curso que ben, participar co alumnado de 5º, no Proxecto Abalar.

Sabemos que vai conlevar moito traballo e tempo de todo o mundo, que se interese por esta oportunidade para que os nosos alumnos aprendan doutro xeito.

Noraboa a todos!

Proxecto Abalar

Este curso volvimos solicitar a participación neste proxecto. Despois de facer unha gasto en mellorar as nosas instalacións esperamos que desta volta poidamos ser seleccionados como centro Abalar

Para informar a toda a Comunidade educativa poñemos a disposición de todos o ficheiro co proxecto presentado á administración.