Escolares

Resumo curso 2023 - 2024

Resumo do curso 2023 - 2024!

Despedida Mikah

Vídeo despedia do auxiliar de conversa, Mikah!

Coordinación dos Polos Creativos no CEIP Ramón Falcón

Vídeo resumo da coordinación dos Polos Creativos no CEIP Ramón Falcón.

Ata setembro!

Un ano máis, toca poñer o punto e final a un curso escolar cheo de actividades e de moito traballo. Dende o CEIP Ramón Falcón, queremos desexarvos que pasedes un moi bo verán para voltar en setembro coas pilas máis cargadas que nunca!

Resumo do curso 2022/2023

Resumo do curso 2022/2023 levado a cabo no CEIP Ramón Falcón.

Lembranzas do curso 2021/2022

Aquí tedes un breve resumo das lembranzas de todo o curso 2021/2022... esperemos que vos guste! Bo período estival e vémonos en setembro!

Lip dub sobre o Día da Paz

Estamos moi contentos de mostrarvos o "lip dub" que estivemos a preparar durante o mes de xaneiro para conmemorar o Día da Paz.Ten como fío condutor a canción "Yo contigo, tú conmigo" de Álvaro Soler e Morat, posto que esa é a mensaxe que queríamos transmitir: todo é posible traballando en equipo. Todo o centro traballou moi duro, preparando a posta en escena, realizando camisetas e ensaiando sen parar para que quedara o mellor posible. E como non podía ser de outro xeito, a biblioteca e os nosos voluntarios tamén teñen o seu papel neste vídeo.