Pago taxa servizo comedor

As familias do alumnado que ten que pagar unha taxa por usar o servizo de comedor escolar pode comprobar como facelo de maneira telemática no seguinte vídeo:

Menú outubro

Reunión comezo de curso

Este martes, día 10 de setembro, celebraremos as reunións de comezo de curso. O horario será o seguinte:

Infantil e 1º e 2º de educación primaria: ás 16:00 h.
3º, 4º, 5º e 6º de primaria: ás 17:00 h.

Sorteo caixa con produtos gastronómicos

O xoves, 30 de maio, fixemos o sorteo dunha caixa con produtos gastronómicos entre as rifas vendidas para recadar diñeiro para a excursión de fin de curso do alumnado de 5º e 6º de primaria. Moitas grazas a todas as persoas que participaron!

Vídeo convivencia

Premio VIII Concurso Literario Infantil e Xuvenil sobre a Protección de Datos

Parabéns a Lara Dapena, de 6º de primaria, por ter ganado o premio ao mellor relato de primaria no VIII Concurso Literario Infantil e Xuvenil sobre a Protección de Datos.

Fondo solidario de libros de texto e axudas para libros e material escolar

Está aberto o prazo para a presentación de solicitudes para participar na convocatoria do fondo solidario de libros de texto e das axudas para material escolar. É unha convocatoria só para o alumnado que estará matriculado en educación primaria, secundaria obrigatoria ou especial durante o próximo curso escolar.

Día Nacional da Atención Primaria

Revista literaria