Proxecto eTwinning Infantil

Os nenos e nenas de Infantil do noso centro participaron o pasado mes de decembro nun intercambio de postais de nadal con Romanía e Francia. Para levar a cabo este intercambio, o noso alumnado elaborou postais de nadal cunha mensaxe en inglés e galego para desexar unhas boas festas aos nenos e nenas da École Sainte Anne, en Asserac, e da Scoala Gimnaziola, en Galati.
O principal obxectivo desta actividade é concienciar ao noso alumnado da necesidade real de aprender unha lingua estranxeira. Xunto coa lingua estranxeira, traballamos máis cousas como a tolerancia e respecto a outras culturas e a competencia linguística en ambas linguas.
Compartimos con vós un vídeo para que vexades que ben o pasamos facendo as postais e que especial foi recibir o noso paquete. Non só traía postais, tamén algún agasallo :)

Ligazón ao vídeo