Consello escolar

Membros do Consello Escolar

- Membros do equipo directivo:

- Rubén Mosquera Rendo (director)

- Javier Souto Cambre (xefe de estudos)

- Marta Castro González (secretaria)

- Representantes do profesorado:

- José Ángel Álvarez Vázquez

- Andrea Bouza González

- María Silva Valiña

- Marta Vázquez Balsas

- Representante do persoal non docente: José Manuel Tedín Tedín

- Representante do Concello: Sergio Caamaño Castiñeira

- Representante da ANPA: Sonia Vigo Castiñeira

- Representantes dos pais/nais:

- Cristina Canosa Soneira

- Roberto Rajoy Otero

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR

Axúntase información relativa ás eleccións do Consello Escolar.

Circular 1. Consellos Escolares

Comunicámosvos que o vindeiro XOVES, día 3 de novembro, terá lugar o sorteo para elixir os integrantes da Xunta Electoral que xestionará as eleccións do curso 2022/2023 para o Consello Escolar.

A Xunta Electoral será a encargada da organización e supervisión do procedemento de elección dos membros do Consello Escolar e que estará integrada polo director do centro, un profesor ou profesora, un pai ou nai ou titor legal e un representante do persoal de administración e servizo designados os tres últimos por sorteo público no que se preverá a designación de membros suplentes.

Dito sorteo terá lugar o citado día 3, ás 12:35 horas na entrada do edificio principal do colexio CEIP  O Areal de Camariñas.

CONSTITUCIÓN DA XUNTA ELECTORAL

De conformidade co establecido na Resolución de setembro de 2021 realizarase próximamente neste centro a renovación do Conselo Escolar. No documento axunto achégase máis información.