Escola de pais e nais: “A comunicación afectiva e as normas de comportamento.”

ASOCIACIÓN DE NAIS E PAIS (ANPA) E DIRECCIÓN
CEIP Nosa Sra. de Xuvencos Boborás (7-abril- 2014)

O pasado martes, 8 de abril, tivo lugar na biblioteca do centro un novo relatorio da Escola para nais e pais que organizou a ANPA do colexio e contou para esta ocasión coa colaboración da mestra de apoio da Mancomunidade Soraya Fernández Carramale e da psicóloga Inés Meizoso López.

O tema tratado foi: “A comunicación afectiva e as normas de comportamento.”

Faláronos da importancia da comunicación afectiva. Consellos para desenvolver un bo ambiente familiar no fogar.

Informaron, asemade, sobre as normas de hixiene, control de esfínteres, alimentación,soño e tarefas escolares.

Durante a charla os aistentes propuxeron dúbidas que foron atendidas polos relatores.

Damos as grazas á ANPA e ás relatores Soralla e Inés pola realización desta actividade na biblioteca do noso centro.

Galería de imaxes do relatorio