INSTRUCIÓNS PARA A TRAMITACIÓN DAS AXUDAS A COMEDORES (COVID-19)
Estimadas familias,
Con data 30 de marzo foron convocadas pola Consellería de Educación unhas axudas ás familias do alumnado que ostenta a condición de gratuidade total e do que por renda familiar resulta pagador de 1 euro do servizo de comedor en centros públicos.
Consisten nunha compensación do custo diario do menú por comensal, correspondente aos días lectivos de suspensión das clases pola pandemia do COVID-19.
O prezo máximo a satisfacer en concepto de compensación ascende a:
- Nos casos de gratuidade total: 2,50€ por día.
- Nos casos de obriga de pago de un euro: 1,50€ por día.
As solicitudes presentaranse obrigatoriamente por medios electrónicos a través do formulario normalizado dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal/portada. Son necesarios para a tramitación mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluído o sistema de usuario e de Chave 365.
Para aquelas familias que non poden realizar a tramitación a través do procedemento anteriormente mencionado poderán solicitar axuda ao centro, comunicando telefonicamente ou a través do correo electrónico os seguintes datos:
- DNI ou NIE da persoa representante legal do alumno/a
- Nome e apelidos da persoa representante.
- Nome, apelidos e curso dos fillos/as.
- Número de conta bancaria no que se quere recibir o aboamento da axuda.
Pregamos que aqueles que dispoñan de correo electrónico envíen estes datos á dirección (ceip.mosteiro.caaveiro@edu.xunta.es). Os que non dispoñan deste medio poden facelo a través do teléfono 881938153.
O prazo para enviar a información remata o 6 de abril ás 14:00horas.
A dirección
Adxunto | Tamaño |
---|---|
Orde_27_marzo_comedores.pdf | 647.02 KB |
solicitude_axuda.pdf | 230.78 KB |