CONVOCADAS AS AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO

Está publicada no DOG do día 1 de xuño as ordes polas que se convocan axudas para

a adquisición de libros de texto e se regula o fondo solidario de libros de texto destinadas ao alumnado  de educación primaria  e secundaria obrigatoria.

As instancias pódense recoller no centro (unha por cada alumno/a) ou descargar no enderezo http://edu.xunta.es e presentaranse no centro de novo xunto, co resto da documentación, para a súa tramitación.

O prazo para presentalas para primaria é do 2 de xuño ata o 1 de xullo, aínda que, para axilizar os trámites e poder entregar os vales correpondentes canto ante,s pregámoslles as entreguen o máis pronto posible ( antes do 18 de xuño) , en horario de 11:10 a 12:00 horas .

(picar en arquivos adxuntos para ver ou imprimir as ordes. En "comunicado familias" figuran os requisitos e documentación a entregar)

Axudas libros de texto 15-16-1.pdf924.49 KB
Fondo solidario libros 15-16.pdf702.46 KB