Radio na Biblio

"Radio na Biblio" é un programa que se desenvolve nas bibliotecas escolares de Galicia e que ten como obxectivo fomentar a lectura, a creatividade e o traballo en equipo dos estudantes. Trátase dun proxecto de radio que permite aos estudantes crear os seus propios programas de radio con contidos relacionados coa literatura, a cultura, a música e a actualidade.

Os estudantes que participan no programa traballan en equipo para investigar, seleccionar e preparar os contidos dos seus programas, que poden incluír entrevistas a autores, recensións de libros, debates literarios, noticias culturais e moito máis. Ademais, os estudantes aprenden a utilizar a tecnoloxía necesaria para a gravación e edición dos seus programas, así como a desenvolver habilidades de comunicación e expresión oral.

"Radio na Biblio" intégrase na nosa escola tanto nas dinámicas de titoría como no tramo horario dos Contextos de Aprendizaxe.