FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2024-25

O prazo para a formalización de matrícula vai dende o 20 ao 30 de xuño de 2024.

Documentación a presentar para formalizar matrícula:

• 2 fotografías recentes tamaño carnet
  • Copia da tarxeta sanitaria
  • Certificado de matrícula (agás alumnado de 4º E. Infantil)
  • En caso de separación ou divorcio, copia da sentenza ou convenio regulador.

NOTA: Os impresos que hai que presentar están nos documentos adxuntos. O cuestionario da lingua materna só o ten que cubrir o alumnado que se incorpora na etapa de E. Infantil

LISTAXE DEFINITIVA FONDO LIBROS

05/07/2023 10:43

Desde o LUNS 8 de xullo pódese consultar no centro a listaxe DEFINITIVA das familias beneficiarias e as solicitudes rexeitadas de axuda de libros e material escolar para o vindeiro curso. Nesta listaxe apareceran os libros, por materia,  que lles foron asignados ao alumnado. Os libros  entregaránselle ao alumnado nos primeiros días do inicio do periodo lectivo (11 de setembro)

Ao alumnado que se lle concedeu o cheque poden recollelo no centro a partir do 5 de xullo.

De non acudir a recoller os cheques os titores legais do alumno/a, a persoa que pase a recollelo deberá presentar unha autorización.

Data límite para recoller os cheques no mes de xullo é o luns día 22. Poderán retirarse tamén no mes de setembro.

BENVIDOS Á PÁXINA WEB DO "C.E.I.P. MANUEL VIDAL PORTELA"

Nesta páxina os membros da comunidade educativa do centro informan da súa actividade ao longo do curso.

Os traballos e informacións sobre actividades poden atoparse nos apartados destinados a cada departemento ou proxecto.

LISTAXE LIBROS DE TEXTO CURSO 2024-2025

15/06/2022 17:31

Estimadas familias,

no documento adxunto está a listaxe completa de libros de texto para o vindeiro curso 2024-25.

O Equipo Directivo

AVISO IMPORTANTE

23/05/2017 13:45

Para unha correcta visualización de todos os documentos, debe utilizarse o navegador Mozilla Firefox; tamén se consegue un resultado bastante bo con Google Chrome mais non con Internet Explorer.