Biblioteca creativa

Aprendemos a programar

POLOS CREATIVOS

MES DA CIENCIA EN GALEGO 2022

Comeza a semana da ciencia

na biblioteca de Tololeo.

Durante a última semana de novembro  disfrutaremos de uns obradoiros cientificos na biblioteca.

Contamos coa colaboracion da ANPA e persoas externas con coñecementos científicos.

Grazas a Gabriel pai de Nuno e a Lidia exalumna do cole e diplomada en Física.

ASAMOS CASTAÑAS

MAGOSTO 2022

CELEBRAMOS O MAGOSTO CUNHA ANDAINA POLA MAÑÁ E COMEMOS BOLIÑOS PREÑADOS E CASTAÑAS ASADAS. FOI UN DÍA XENIAL.

Voluntariado biblioteca. 5° e 6°. Obradoiro narrativa audiovisual e creación book trailer

O alumnado de 5° e 6° recibiu o PREMIO de VOLUNTARIADO de BIBLIOTECA

Puideron disfrutar de un OBRADOIROS de narrativa audiovisual, creación de book trailers impartido por GINGKO.

Estes son os videos dos alumnos dese día.

Día do libro 2022. Proxecto O Camiño de Santiago. 2° e 4° de primaria

OS LIBROS NO CAMIÑO

O alumnado de 2° e 4° de primaria festexou o día do libro cunha andaina ata un Souto en San Mamede. Está é una das andainas que van completando o noso libriño dos caminos ata Santiago.

No Souto a sombra dos castiñeiros o alumnado de 2° disfrutaron da interpretación, que fixeron os nenos e nenas de 4°sobre o Camiño de Santiago.

DIA DO LIBRO

OS LIBROS NO CAMIÑO

É unhas das rutas no noso percorrido no Camiño de Santiago.

Que mellor maneira que festexar este día da lectura en plena  natureza, disfrutando das paisajes da nosa contorna.

O Día do libro estuvo formado por tres andainas.

RUTA 1. O alumnado de infantil, 5 ° e 6° camiñaron ata os Soutos de Vilanova por un sendeiro Cheo de pistas, aventuras e diversión. E como non, de lecturas que os maiores do cole compartiron cos máis pequenos.

RUTA 2. Os nenos de nenas de 1° e 3° andiveron ata Santa María, onde lles esperaban unha búsqueda do tesouro. Tiveron que atopar os libros perdidos.

RUTA 3.  As clases de 2° e 4°  fixeron a ruta de San Mamede. Unha andaina divertida e moi cansada. Unha vez chegado ao lugar, un Souto encantado, retomaron forzad cunha merenda e buscaron os libros escondidos da Nosa biblioteca.

UNHA XORNADA ÚNICA E MARAVILLOSA QUE SEGURO REPITIREMOS.

UN DIA ONDE COPARTIMOS, DISFRUTAMOS, LEMOS E IMAXINAMOS.

No blog de Tololeo podés ver todas as actividades e tareas sobre o día do libro e sobre o Proxecto do Camiño de Santiago

OPERA CARMEN DE BIZET

O alumnado de 4° e 5°