IMPRESOS DE INTERESE PARA AS FAMILIAS

BENVIDOS DE NOVO AO BLOG DO CEIP PLURILINGÜE MANUEL BERMÚDEZ COUSO!!

Para adaptarnos ao século XXI e ser un centro educativo ecolóxico poden comezar a descargar no enlace que di "ficheros adxuntos" situado na parte inferior dereita deste texto, diferentes autorizacións relacionadas con:

saidas de extraescolares, autorización de fotografar ao seu neno ou nena, autorizacións para que veña ouitra persoa, distinta aos tutores, a recoller á súa filla ou fillo.. deste xeito intentamos evitar estragar tanto papel e protexer ás nosas árbores, que nos fan moito ben!

Agardamos lles sexan do seu interese e para calquera outra cousa, agardámolos na escola no horario do centro.

SECRETARÍA

Dende aquí poderá solicitar certificacións de todo tipo, así como ver información referida ó centro.

Lembre que para calquera aclaración poderá poñerse en contacto no teléfono 988330029 onde José Antonio atenderá calquera cuestión administrativa.