Eventos - Filtro:

Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Week of Xullo 8, 2024 »
LunMarMérXovVenSábDom
Start: 09/07/2024 12:13

Estamos a traballar co concello, o colexio e a resta do entorno escolar en mellorar os servizos de extraescolares!!

Moitas grazas pola vosa participación na enquisa que mandamos, sen iso non sería posible.

Podedes ver as necesidades das familias neste documento. É bonito ver o semellantes e distintas que somos!! En concreto, o obxectivo é que o curso que ven haxa:

• Apoio á conciliación de 15:30-17:30 de luns a venres en tódalas idade.
  • Máis extraescolares de interese xeral, segundo os resultados da enquisa.
  • Sentar as bases para expandir a oferta de extraescolares de calidade de cara a cursos seguintes.

Non se pode prometer nada e probablemente estes servizos teñan un coste, pero agardamos estar representándoos ben con esta labor. E posible tamén que precisemos axuda. Queremos que se cubran as necesidades básicas e despois sumar máis actividades interesantes e de calidade.

Manterémosvos ó tanto e, se tedes algunha idea (ou queixa), podedes contactar coa ANPA no 624230206.

Se queres que haxa melloras significativas, apúntate ó ANPA. A inversión de esforzo e tempo necesario é menor do que pensas.Así que pregúntate: Que máis quero mellorar?